Új jelszó kérése
Kategóriák
Nyitvatartás

Budapest, IX. ker.

Dési Huber u. 7.

Hétköznap 9-17 óráig,

szombaton 9-14 óráig.

----------------------------

A VII.ker. Damjanich

utcai könyvesbolt

2018. augusztusában

bezárt.

Fizetési megoldás
Hírlevél
Termékajánló
TOP termékek
Házhozszállítás

Djeco játékok 6 éves kortól

Fő kategória >Játékok, eszközök >Djeco játékok >Djeco játékok 6 éves kortól

Sorrend:

Sakapuss - Taktikai kártyajáték

Gyorsan szabadítsd meg az élősködőktől a cicákat, mielőtt megbetegszenek.

Ajánlott életkor: 6 éves kortól

Játékosok száma: 3-5 játékos

A játék tartalma: 45 kártyalap (20 „cica” lap, 18 „élősködő” (tetű, bolha, atka)kártya, 6 „rovarölő” kártya, és 1 „zuhany” kártya)


Életkor
6 éves kortól
45 db-os
 
2 650 Ft
Squelettos - Stratégia és fortélyok - kártyajáték

Fortélyos emelések, logikus elemzések.

Kártyajáték, szerencsejáték, amiben a szerencse nem sokat játszik, nem számít más, csak az ésszerű döntés. A játékban a leosztott lap szerint sorozatot lehet gyűjteni, a sorzat tagjai helyük és helyzetüktől függően érnek több-kevesebb pontot. A játékosnak döntenie kell, hogy a felfedett lap jó számára, vagy mást akar. A szabályok egyszerűen követhetőek, ám a játék már valódi megfontolásokat és döntéseket követel.

Tartalma:

  • 39 db kártya

    Ajánlott életkor: 7 - 99 éves korig

    Anyaga: papír

    Kiknek: fiúknak, lányoknak, mindkettőnek.

 
2 650 Ft
Stratégiai kártyajáték - Beasties

Találd meg a játéktéren, és titokban rendezd sorba a kezedben tartott két kártyával megegyező kártyákat! ...persze hamarabb, mint a többi játékos. Remek szórakozást és időtöltést nyújt ez a kiváló kártyajáték szinte minden korosztály számára

 
2 680 Ft
Szardínia Sardines - Memória játék

A játék célja: Megszerezni a legtöbb szardíniát, amennyit csak lehet.
Játékszabály: Minden játékos kap 5 lapot. A maradékot pakliba, lefelé fordítva elhelyezik az asztalon. A „szardíniás doboz” kártyákat külön pakliban, szintén lefelé fordítva, a játékosok között középen helyezik el. Megnézés nélkül, a játékosok az 5-5 kártyájukat leteszik egyvonalban maguk elé, az asztal felé fordítva.
Egy „szardíniás doboz” kártyát középen felfelé kell fordítani.
A játékosok pár másodpercig figyelik a szardíniákat a dobozban, hogy megjegyezzék őket. Amikor mindenki kész, akkor lefordítják a „szardíniás dobozt” újra. Ezután minden játékos felfordítja az 5 saját kártyáját. Kiválasztja azokat a „szardínia” kártyáit, amelyikre emlékszik, hogy látta a „szardíniás doboz” kártyán, és elhelyezi maga előtt.
Az ellenőrzés következik. Újra felfelé fordítják a nagy „szardíniás doboz” kártyát és a következő módon kapják a pontokat:
- ha a szardínia tényleg a dobozban van: a játékos megtartja a sikeresen felismert lapokat. A megnyert lapokat külön kell gyűjteni, és a játék végén kell megszámolni.
- ha a szardínia nincs a dobozban: minden hibásan választott szardíniáért a hibázó játékosnak, vissza kell adnia 2 „szardínia kártyát” a már megnyert lapjaiból. Ezek a kártyák már nem játszanak tovább. Félre kell tenni úgy, hogy ne osszák ki újra.
- Figyelem: ha két azonos kártyája van a játékosnak a felfordított 5 közül, sajnáljuk, de csak egy kártyának számít.
Ezután a maradék kártyáikat újra lefordítják. A pakliból 5-re pótolják ki kártyáikat, anélkül, hogy megnéznék azokat. A következő „szardíniás doboz”-t helyezik ki középre és folytatódik a játék, amíg el nem fogynak a kártyák a pakliból.
A játék akkor ér véget, amikor az egyik játékosnak elfogytak a „szardínia” kártyái. Ekkor minden játékos megszámolja a megnyert lapjait.
Ki nyer? Az a játékos nyer, aki a legtöbbet gyűjtötte össze.

 
3 490 Ft
Szépséges tündér -  memória és logikai társasjáték

Memorizálásra és gondolkodásra késztető tündéres társasjáték lányoknak.

A tündérek versengenek, hogy kinek sikerül a leggyorsabban összegyűjtenie a kellékeket, hogy visszatérhessen a várba. Aki a legjobban figyel és jól válsztja meg az útvonalát, koronával, nyakékkel, kézitáskával, legyezővel a varázslatos hintón térhet vissza a várba. Annyi tündérmesét találhatnak ki játékosaink a társasjáték mellé, amennyire a fantáziájukból futja.

A doboz tartalma: 

  • 1 db játéktábla
  • 4 db tündértábla
  • 20 db hangjegyzseton
  • 1 db dobókocka
  • 2 db bábu
 
4 990 Ft
  Szörnyű gyors - SpidMonster - Koncentráció, megfigyelés, gyors reagálás

Minél gyorsabban szabadulj meg a szörnyű szörnyektől!

Vigyázz, mert néhány kártya egyformának tűnik, de mégis kicsit más! Koncentrációt és megfigyelést, gyors reagálást igénylő kártyajáték.

A hívókártyán gyorsan ki kell szúrni, hogy van-e olyan bolygó, szörny vagy a kártyán lévő más minta, mint ami a leosztott lapjaid valamelyikén is van.

Még ráadásul emlékezni is kell, hogy az előtted lévő lefordított kártyalapokon mik vannak! A lehető leggyorsabban kell reagálni, mert másik játékosnál is lehet megfelelő lap, amit letehet!

Ügyesnek, gyorsnak, határozottnak kell lenni ebben a játékban, de ha lehet kérni, az agresszivitás szörnyecskéjét még a játék kezdete előtt iktasd ki a játékból!

  • 72 db kártya
  • 5 - 99 éves korig
 
4 390 Ft
Tangram kirakó (DJ08470)
Tangram kirakó

Tangram kiváló a gondolkodás alapműveleteinek begyakorlására.

Csak az érdekesség kedvéért a tangramról:

Ősi kínai játék arra szolgál, hogy az elmét csiszolja. A szem lássa, az elme felfedezze és  megértse  a rész és egész kapcsolatát. Ehhez előbb le kell bontania az egészet gondolatban részeire, majd visszaépíteni a részekből egésszé. Bár ez vizuális gondolkodás gyakorlásának tünik, minden gondolkodás alapja ez: az analízis és a szintézis, vagyis az elemzés és az összegzés.

A doboz  tartalma:

  • 1 készlet tangram: 7 db formaelem/készlet
  • 250 db kétoldalú kártya: mindegyiknek 1 minta oldala  és 1 megoldás oldala van.
 
4 790 Ft
TicTacCats - sorrendiség-megfigyelés társasjáték

 A játék célja : Saját állatfejekből 4, vagy 5 hosszú sort kirakni. Előkészületek : Minden kártyán 3 “fejet” láthatunk (kutyák, vagy macskák), és mindkét oldalukon 3 lyukat . A játékosok állatot választanak : az egyik a kutyákat, a másik a macskákat . Ezután véletlenszerűen osszunk mindkét játékosnak 8-8 kártyát, akik úgy fordítják fel azokat, hogy az állatukhoz tartozó ábrák látszódjanak rajta (egerek és madarak a macskához, csontok a kutyához). Ne feledjük: A játékosok nem fordíthatják meg a kártyáikat a játék alatt. A játék menete: A fiatalabb játékos kezd, és egy tetszés szerinti kártyát az asztal közepére helyez. Ugyanígy tesz utána a másik játékos. A kártyák részlegesen fedhetik egymást és legalább egy állatfejnek egy lyukba kell csúsznia. A játékosok így folytatják, ameddig le nem tették az összes lapjukat. Ha egy játékosnak sikerül kirakni: • egy 4 állatfejből álló sort, nyer egy jelölő. • egy 5 (vagy több) állatfejből álló sort, két jelölőt nyer A sorok lehetnek hosszában, széltében, vagy átlóban. Ne feledjük: Ha egy játékos az ellenfele állatfejéből rak ki 4 (vagy több) hosszú sort, akkor az ellenfele kap egy vagy két jelölőt a fenti sorszabályok szerint. Győzelem: Ha minden kártyát letettünk, az a játékos nyer, aki a legtöbb jelölőt gyűjtötte. Jó játékot

Ajánlott életkor: 6-12 éves korig

Játékosok száma: 2 játékos

Tartozékok: 16 kétoldalú kártya, 24 jelölő

 
6 890 Ft
Topologix logikai játék
Kérdezz - felelek a térbeli fogalmak elsajátításához.
Hol van a béka? A házban. És a kismadár? Fent a sziklán. Szórakoztató és tanulságos játék, amely segíti a térbeli eligazodást és fejleszti a térlátást. A kérdések és válaszok kapcsán segít megérteni a fent, lent, előtt, mögött, alul, felül, jobb, bal fogalmakat._x000D_
db 20 x 20 cm fa tábla, és 20 feladatkártya a hozzájuk való zsetonok.
 
5 860 Ft
TrioMonsters figyelemfejlesztő kártyajáték

Figyelemfejlesztő stratégiai játék

60db háromszög formájú kártya 

 
3 490 Ft
  Vadászat - Savanimo -Gondolkodás,cselekvés összekapcsolása

A társasjátékban csiszolódik a gondolkodás és a cselekvés összekapcsolása.

A játékban a dobókockák alapján kidobott szabály szerint kell gyorsan gondolkodni és gyorsan cselekedni. A 5 db dobókocka színei és képeinek mindegyike más-más szabályt jelöl. A kockával kidobott kép vagy szín alapján gyorsan el kell dönteni, hogy melyik állatfigura szerezhető meg a szavannai vadászat során. A müanyag állatfigurák a játéktér közepén maradnak felállítva, a megszerzett figura helyett egy képes korongot kap az ügyes játékos. Az a nyerő, aki a legtöbb korongot számlálhatja a játék végén.

Tartalma:

  • 5 db dobókocka
  • 6 db állatfigura
  • 24 db képes korong 
  • Ajánlott életkor: 
  • 6 - 10 éves korig
 
8 830 Ft

Sorrend:

Webáruház készítés