Új jelszó kérése
Kategóriák
Nyitvatartás

Budapest, IX. ker.

Dési Huber u. 7.

Hétköznap 9-17 óráig,

szombaton 9-14 óráig.

----------------------------

A VII.ker. Damjanich

utcai könyvesbolt

2018. augusztusában

bezárt.

Fizetési megoldás
Hírlevél
Termékajánló
TOP termékek
Házhozszállítás

Djeco játékok 6 éves kortól

Fő kategória >Játékok, eszközök >Djeco játékok >Djeco játékok 6 éves kortól

Sorrend:

Pipolo Blöffölős kártyajáték

Djeco: blöffölős kártyajáték
Ajánlott életkor: 5 évtől

Játékosok száma: 2-4 fő

Játék tartalma: 40 állatkártya: 10"szőrös

10 teljesen csupasz

10 tollas

10 ruhás

4 joker lap

A játék célja: A lehető leggyorsabban megszabadulni a kártyáktól.

A játék szabálya: Keverjük meg és osszunk ki 11 lapot minden játékosnak. A maradék lapot tegyük félre. Az első játékos megmutat egyet a kezében lévő lapok közül, felfelé fordítva és hangosan megmondja a kártya típusát (szőrös, csupasz, tollas, ruhás). A többi játékos, amikor épp rá kerül a sor, rátesz egy lapot az első kártya tetejére, de most lefelé fordítva, miközben ugyanazt ismétlik hangosan (pl. szőrös). Blöffölhetnek vagy mondhatnak igazat. Egy játékos használhat egy joker kártyát is azért, hogy átváltoztassa a kért lap típusát, de mindig lefelé fordítva a lapot (akár tényleg olyan lapot tett, akár csak el akarta hitetni, hogy az egy joker). Azután hangosan mond egy másik típust (pl. csupasz).

Ha egy játékos kételkedik egyik játékostársa őszinteségében, akkor azt mondhatja neki, hogy:"Pipolo!"akkor, amikor a játékostárs éppen leteszi a lapot. Azután az úgynevezett"hazug"lapot fel kell fordítani:

- Ha valóban blöffölt a játékos, akkor fel kell vennie a teljes paklit, ami a játékosok között van.

- Ha igazat mondott, akkor a vádló játékosnak kell felvenni az addig összegyűlt paklit.

Az a játékos, aki felveszi a paklit, teheti le a következő kérő lapot felfelé fordítva. Akkor hangosan megmondja a kártya típusát, amit tett és a játék újra kezdődik.

A játék akkor ér véget, amikor az egyik játékosnak nem marad lap a kezében. 

2 860 Ft
Quick Couic  kooperatív  Társasjáték

Bekötött szemmel, csapattársad irányításával gyorsan - gyorsan találd meg a tárgyaidat. Egymásra figyelés nagy előny ebben a vidám kooperatív játékban.

Ajánlott életkor: 6 - 99 éves korig

 

Mit fejleszt?: Társas kapcsolatok, Együttműködés, Irányfelismerés

 
4 460 Ft
Recto verso- Taktikai  kártyajáték
Kétoldalas kártyákkal nagyon figyelj, mert a hátoldalával az ellenfeled játszik. Kártya formátumú társasjáték.

Nagyon érdekes, mert a kártyák mindkét oldala játékban van.

Nagyon kell figyelni, mert használhatod az ellenfeled lapjait is, de ő is a tiédet. A lapok két oldala nem egyforma, ha meg kell fordítanod a kezedben a lapot, jó ha emlékszel rá mi van a hátoldalán.

Ajánlott életkor: 6-99 éves korig

Játékosok száma: 2-4 játékos

A doboz tartalma: 34 db kétoldalú kártyalap

A játék célja: Elsőként összegyűjteni 3 pontot. Pontot akkor kaphatsz, ha a köröd végén minden nálad lévő kártyán ugyanaz az állat látható, vagy minden kártyádon rajta van a “nagyító” jel.

A játék szabályát, részletes leírását a letölthető dokumentumban találod.

Főbb tulajdonságok

Életkor
5 éves kortól
Mit fejleszt?
k
Termék méret
Átmérő 16 cm
Játékosok száma
1

 
2 650 Ft
Sakapuss - Taktikai kártyajáték

Gyorsan szabadítsd meg az élősködőktől a cicákat, mielőtt megbetegszenek.

Ajánlott életkor: 6 éves kortól

Játékosok száma: 3-5 játékos

A játék tartalma: 45 kártyalap (20 „cica” lap, 18 „élősködő” (tetű, bolha, atka)kártya, 6 „rovarölő” kártya, és 1 „zuhany” kártya)


Életkor
6 éves kortól
45 db-os
 
2 650 Ft
Squelettos - Stratégia és fortélyok - kártyajáték

Fortélyos emelések, logikus elemzések.

Kártyajáték, szerencsejáték, amiben a szerencse nem sokat játszik, nem számít más, csak az ésszerű döntés. A játékban a leosztott lap szerint sorozatot lehet gyűjteni, a sorzat tagjai helyük és helyzetüktől függően érnek több-kevesebb pontot. A játékosnak döntenie kell, hogy a felfedett lap jó számára, vagy mást akar. A szabályok egyszerűen követhetőek, ám a játék már valódi megfontolásokat és döntéseket követel.

Tartalma:

  • 39 db kártya

    Ajánlott életkor: 7 - 99 éves korig

    Anyaga: papír

    Kiknek: fiúknak, lányoknak, mindkettőnek.

 
2 650 Ft
Stratégiai kártyajáték - Beasties

Találd meg a játéktéren, és titokban rendezd sorba a kezedben tartott két kártyával megegyező kártyákat! ...persze hamarabb, mint a többi játékos. Remek szórakozást és időtöltést nyújt ez a kiváló kártyajáték szinte minden korosztály számára

 
2 680 Ft
Szardínia Sardines - Memória játék

A játék célja: Megszerezni a legtöbb szardíniát, amennyit csak lehet.
Játékszabály: Minden játékos kap 5 lapot. A maradékot pakliba, lefelé fordítva elhelyezik az asztalon. A „szardíniás doboz” kártyákat külön pakliban, szintén lefelé fordítva, a játékosok között középen helyezik el. Megnézés nélkül, a játékosok az 5-5 kártyájukat leteszik egyvonalban maguk elé, az asztal felé fordítva.
Egy „szardíniás doboz” kártyát középen felfelé kell fordítani.
A játékosok pár másodpercig figyelik a szardíniákat a dobozban, hogy megjegyezzék őket. Amikor mindenki kész, akkor lefordítják a „szardíniás dobozt” újra. Ezután minden játékos felfordítja az 5 saját kártyáját. Kiválasztja azokat a „szardínia” kártyáit, amelyikre emlékszik, hogy látta a „szardíniás doboz” kártyán, és elhelyezi maga előtt.
Az ellenőrzés következik. Újra felfelé fordítják a nagy „szardíniás doboz” kártyát és a következő módon kapják a pontokat:
- ha a szardínia tényleg a dobozban van: a játékos megtartja a sikeresen felismert lapokat. A megnyert lapokat külön kell gyűjteni, és a játék végén kell megszámolni.
- ha a szardínia nincs a dobozban: minden hibásan választott szardíniáért a hibázó játékosnak, vissza kell adnia 2 „szardínia kártyát” a már megnyert lapjaiból. Ezek a kártyák már nem játszanak tovább. Félre kell tenni úgy, hogy ne osszák ki újra.
- Figyelem: ha két azonos kártyája van a játékosnak a felfordított 5 közül, sajnáljuk, de csak egy kártyának számít.
Ezután a maradék kártyáikat újra lefordítják. A pakliból 5-re pótolják ki kártyáikat, anélkül, hogy megnéznék azokat. A következő „szardíniás doboz”-t helyezik ki középre és folytatódik a játék, amíg el nem fogynak a kártyák a pakliból.
A játék akkor ér véget, amikor az egyik játékosnak elfogytak a „szardínia” kártyái. Ekkor minden játékos megszámolja a megnyert lapjait.
Ki nyer? Az a játékos nyer, aki a legtöbbet gyűjtötte össze.

 
3 490 Ft
  Szörnyű gyors - SpidMonster - Koncentráció, megfigyelés, gyors reagálás

Minél gyorsabban szabadulj meg a szörnyű szörnyektől!

Vigyázz, mert néhány kártya egyformának tűnik, de mégis kicsit más! Koncentrációt és megfigyelést, gyors reagálást igénylő kártyajáték.

A hívókártyán gyorsan ki kell szúrni, hogy van-e olyan bolygó, szörny vagy a kártyán lévő más minta, mint ami a leosztott lapjaid valamelyikén is van.

Még ráadásul emlékezni is kell, hogy az előtted lévő lefordított kártyalapokon mik vannak! A lehető leggyorsabban kell reagálni, mert másik játékosnál is lehet megfelelő lap, amit letehet!

Ügyesnek, gyorsnak, határozottnak kell lenni ebben a játékban, de ha lehet kérni, az agresszivitás szörnyecskéjét még a játék kezdete előtt iktasd ki a játékból!

  • 72 db kártya
  • 5 - 99 éves korig
 
4 390 Ft
Tangram kirakó (DJ08470)
Tangram kirakó

Tangram kiváló a gondolkodás alapműveleteinek begyakorlására.

Csak az érdekesség kedvéért a tangramról:

Ősi kínai játék arra szolgál, hogy az elmét csiszolja. A szem lássa, az elme felfedezze és  megértse  a rész és egész kapcsolatát. Ehhez előbb le kell bontania az egészet gondolatban részeire, majd visszaépíteni a részekből egésszé. Bár ez vizuális gondolkodás gyakorlásának tünik, minden gondolkodás alapja ez: az analízis és a szintézis, vagyis az elemzés és az összegzés.

A doboz  tartalma:

  • 1 készlet tangram: 7 db formaelem/készlet
  • 250 db kétoldalú kártya: mindegyiknek 1 minta oldala  és 1 megoldás oldala van.
 
4 790 Ft
TicTacCats - sorrendiség-megfigyelés társasjáték

 A játék célja : Saját állatfejekből 4, vagy 5 hosszú sort kirakni. Előkészületek : Minden kártyán 3 “fejet” láthatunk (kutyák, vagy macskák), és mindkét oldalukon 3 lyukat . A játékosok állatot választanak : az egyik a kutyákat, a másik a macskákat . Ezután véletlenszerűen osszunk mindkét játékosnak 8-8 kártyát, akik úgy fordítják fel azokat, hogy az állatukhoz tartozó ábrák látszódjanak rajta (egerek és madarak a macskához, csontok a kutyához). Ne feledjük: A játékosok nem fordíthatják meg a kártyáikat a játék alatt. A játék menete: A fiatalabb játékos kezd, és egy tetszés szerinti kártyát az asztal közepére helyez. Ugyanígy tesz utána a másik játékos. A kártyák részlegesen fedhetik egymást és legalább egy állatfejnek egy lyukba kell csúsznia. A játékosok így folytatják, ameddig le nem tették az összes lapjukat. Ha egy játékosnak sikerül kirakni: • egy 4 állatfejből álló sort, nyer egy jelölő. • egy 5 (vagy több) állatfejből álló sort, két jelölőt nyer A sorok lehetnek hosszában, széltében, vagy átlóban. Ne feledjük: Ha egy játékos az ellenfele állatfejéből rak ki 4 (vagy több) hosszú sort, akkor az ellenfele kap egy vagy két jelölőt a fenti sorszabályok szerint. Győzelem: Ha minden kártyát letettünk, az a játékos nyer, aki a legtöbb jelölőt gyűjtötte. Jó játékot

Ajánlott életkor: 6-12 éves korig

Játékosok száma: 2 játékos

Tartozékok: 16 kétoldalú kártya, 24 jelölő

 
6 890 Ft

Sorrend:

Webáruház készítés