Új jelszó kérése
Kategóriák
Ünnepi nyitvatartás

      2018.XI. 1-2-án                       zárva  tartunk.

XI. 3-án 9-14 h között

    nyitva leszünk .

  

Nyitvatartás

Budapest, IX. ker.

Dési Huber u. 7.

Hétköznap 9-17 óráig,

szombaton 9-14 óráig.

----------------------------

A VII.ker. Damjanich

utcai könyvesbolt

2018. augusztusában

bezárt.

Fizetési megoldás
Hírlevél
Termékajánló
TOP termékek
Házhozszállítás

Djeco játékok 6 éves kortól

Fő kategória >Játékok, eszközök >Djeco játékok >Djeco játékok 6 éves kortól

Sorrend:

Kártyajáték - Pitit kem's - csapatjáték

Nagyon figyelj a jelzésekre és vigyázz az ellenfél ki ne lesse a titkotokat! 

A kártyapakliban minden gazdihoz tartozik egy hozzáillő kutya. Ha sikerült egy összetartozó párost begyűjteni már csak a csapattárssal kell tudatni, hogy megtarthassa a csapat a kártyapárt. Reméljük figyel a közösen kitalált titkos jelre, és kapcsol időben, mielőtt az ellenfél leleplezi a jelzést.

Ajánlott életkor:   7-12 éveseknek

Játékosok száma: 4 vagy 6 fő (két-két fős csoportokban) CSOPORTJÁTÉK – kizárólag csapatokat alkotva játszható!

A doboz tartalma: 36 kártyalap (18 pár)

A játék célja: a ti csapatotok legyen az, aki a legtöbb kártyapárt összerakja

A játék előkészülete: a 36 lapból álló paklit jól keverjétek össze, és osszátok szét egyenlően a játékosok között.

Minden csapat a játékot megelőzően találja ki a saját titkos kódját, jelzését: ez lehet pl. fejvakarás, hajtekergetés, vagy a beszélgetésbe beépített titkos szó… Az egy csapathoz tartozó játékosok tagjai egymással szemközt foglaljanak helyet.

Aáték menete: a játék az óramutató járásának megfelelően halad. A legfiatalabb játékos húzzon egy lapot az előtte lévő játékostól, aztán ő ajánlja fel a pakliját a következő játékosnak húzásra… a játék aztán ezen rend szerint folytatódik.

A játék során annak a játékosnak, aki a húzást követően párra talál a saját paklijában, a titkos kóddal üzennie kell játékostársának, hogy párjuk van.  Ha a csapat másik játékosa „veszi az adást”, azonnal kiáltania kell, hogy „PÁR”!

A bekiabálás után természetesen a játékostársnak fel kell fednie a párt; ha az valóban megvan, akkor a csapat megtarthatja azt. Ha a játékostárs félreértelmezte a titkos jelzést, és a társa kezében nincs pár, akkor elveszítenek egy, már megnyert kártyapárt. Ez a kártyapár kikerül a játékból.

A játék során bármikor az ellenfél játékosai „ELLENPÁR” –t kiálthatnak, ha úgy gondolják, hogy megfejtették a másik csapat titkos kódját. Ebben az esetben az „Ellenpár”-t kiáltó csapatnak be kell mutatnia azt a titkos kódot, melyet – szerintük- a másik csapat használ.

- ha a megfejtett kód helyes, a kódot használó csapatnak az aktuális kártyapárt oda kell adnia a kódot megfejtő csapatnak. A megfejtett kód helyett a leleplezett csapatnak új kódot kell kitalálnia; ha ez megvan, folytatódhat a játék.

- ha a megfejtett kód mégsem jó, akkor az „ELLENPÁR”-t kiáltó csapatnak kell egy, már megnyert kártyapárt adnia az ellenfél csapatának.

Figyelem! Minden csapat csak egy titkos kódot használhat mindaddig, amíg az le nem lepleződik!

Ha egy játékosnak elfogytak a lapjai, akkor is játékban marad, hogy játékostársának segíthessen „PÁR”-t vagy „ELLENPÁRT”-t észrevenni.

A játék vége: ha egy csapat mindkét tagja kezéből elfogyott a lap, a játék véget ér. A partit az a csapat nyeri, akinek több párt sikerült gyűjtenie.

 
2 650 Ft
  Kártyajáték - Zanimatch - megfigyelés, memória, gyorsaság

Remek időtöltés miközben fejlődik a memória és a beszédkészség.

Koncentrálj és fedezd fel, hogy van-e olyan állatos lapod, amit tartalmaz a gyűjtőkártya. A játék alapja a megfigyelés és a gyorsaság. Két féle játékszabállyal, nehézségi szinttel játszható! (a nehezebb játékban egy-egy lerakásnál a játékosoknak az állat pontos nevét hangosan ki is kell mondaniuk!)

Játékosok száma: 3-6 játékos

A játék tartalma: 12 nagy gyűjtőkártya, 60 db állatkártya, 1 indexkép (a játékban előforduló állatokat ismerteti)

 


Életkor:
5 éves kortól
72 db-os.
 
4 390 Ft
Kincstár -Trézors - taktikai kártyajáték

Térkép, kincs, kalózok mindez egy taktikai kártyajátékban.

A csomagban 21 db kincses kártya, 1 db gyémántot, 2 db pisztolyt, 3 db  ékszert, 4 db koronát, 5 db kupát és 6 db aranyat ábrázoló lap van. A kártyákon lévő csillagok megmutatják az értéküket, minél ritkább a kincs, annál értékesebb. Minden játékosnak 7 db kalózkártyája van, 6 kincset és 1 kincses térképet ábrázoló és van  1 db pontot levonó kártyája. Mindezekkel az a cél, hogy gyors akcióval, jó taktikával kell megszerezni a kincsesszigeten a legnagyobb kincset!

Tartalma:

  • 59 db kártya
  • Ajánlott életkor: 7 - 99 éves korig
 
3 490 Ft
Kis divatház - Matricák 2 ív

A Kis divatházban tervezés, szabás, varrás, ruhapróba. Matricázó a Djeco-tól. Korlátozott számban kapható!

A divat világa iránt érdeklődő ifjú hölgyek egyik kedvence ez a matricagyűjtemény. A szabás-varrás, öltözködés, kiegészítők témaköréből szinte minden megtalálható az inspiráló készletben, melynek elemi egyenként, vagy egymás mellé ragasztva is jól mutatnak, de felhasználhatók ajándékok, képeslapok dekorálására is.

  • 160 db matrica ( 2 lap )
 
990 Ft
Kunayala - Stratégia és logikai társasjáték

Előkészületek: Minden játékos kap egy vaskos hal lapkát, ami megmutatja, melyik szín az övék. Megnézik ezt a lapot, de nem mutatják meg a többieknek, hanem képpel lefelé maguk elé teszik (bármikor megleshetik a játék során, de továbbra sem mutatják a többi játékosnak.) Ezután minden játékos kap egy korall kártyát, amit a korall felével felfelé maga elé tesz. Innen indul majd a halrajuk. A maradék kártyákat jól keverjük meg, majd válasszuk szét négy, nagyjából egyenlő nagyságú paklira, a halszálkás oldalukkal felfelé. Mind a négy pakli legfelső lapját fordítsuk fel és tegyük a pakli mellé. A játék menete: A játékosok egy halrajt próbálnak összeállítani, úgy, hogy a játék végére az ő színükhöz tartozó halak kerüljenek többségbe. A játékosok órajárás irányában követik egymást. A legfiatalabb játékos kezd. A saját körében egy játékos: - Választ kettőt a paklik melletti, felfordított lapok közül. - Ezek közül egyet a saját rajába kell tennie, a másikat egy ellenfélébe. - Majd felfordít két lapot a paklik tetejéről, ahonnan elvette őket, hogy mindig négy lap legyen felfordítva. Kártyák elhelyezése: A lapokat úgy kell lehelyezni, hogy oldalukkal (nem átlósan) érintkezzenek egy vagy több lappal, az alábbi szabályok szerint: • Korallok: a korall kártyákat bármelyik másik kártya mellé letehetjük, és bármilyen más lapot letehetünk egy korall mellé. • Halak: a hal kártyákat másik hal kártyák mellé tehetjük, mindaddig, amíg legalább egy szín megegyezik rajtuk (a hal színe, a tengerfenék színe, vagy mindkettő). • Cápák: a cápákat rátesszük a hal kártyákra. A cápa így befalja a halat, az a lap pedig kikerül a játékból. A cápa kártyákat mindig az ellenfél halrajába kell tennünk. - Ne feledjük: cápa kártya mellé halat és korallt is letehetünk. - Ne feledjük: ha a paklikból négy cápa lapot fordítunk fel, egyet dobjunk és fordítsunk fel egy másikat. • Polipok: amikor egy polip kártyát fordítunk fel, az automatikusan ahhoz a játékoshoz kerül, akinek a legtöbb korall lapja van maga előtt. Ez a játékos az egyik koralljára teszi a polipot. Ha több játékosnak is ugyanannyi korallja van, a polip kártyát dobjuk, és felfordítunk egy másik lapot ugyanabból a pakliból. A polip kártya mellé halat és korallt is letehetünk. • A halak átka: amikor hosszában, vagy széltében három ugyanolyan hátterű hal kártya kerül egymás mellé, lecsap rájuk az átok – a halakat fel kell áldoznunk és átfordítani a szálkás oldalukra. A halszálkás lapok mellé pedig csak korallokat tehetünk. A játék vége: a játék akkor ér véget, ha három pakli teljesen lefogyott. A játékosok ezután összeszámolják a pontjaikat az alábbiak szerint. - 1 pont jár minden halért a a saját rajban és az ellenfelek rajaiban is, ami a játékos színét viseli. (Ne feledjük, hogy a halakat számoljuk, nem a kártyákat. Ha egy lapon két hal látható, azt 2 pontot ér.) - 3 pont jár akkor, ha a játékos saját rajában a saját színű halak vannak többségben. - 1 pont jár minden, a saját rajban lévő polipért. - 2 pont jár annak a játékosnak, akinek a legtöbb cápa van a rajában (döntetlen esetén minden érintettjátékos kap 2 pontot.) Győzelem: Az a játékos nyeri a játékot, aki a legtöbb pontot gyűjtötte. Döntetlen esetén az győz, akinek a legtöbb halyeri a játékot, aki a legtöbb pontot gyűjtötte. Döntetlen esetén az győz, akinek a legtöbb hal gyeri a játékot, aki a legtöbb pontot gyűjtötte. Döntetlen esetén az győz, akinek a legtöbb hal gyeri a játékot, aki a legtöbb pontot gyűjtötte. Döntetlen esetén az győz, akinek a legtöbb hal gyeri a játékot, aki a legtöbb pontot gyűjtötte. Döntetlen esetén az győz, akinek a legtöbb hal gyűlt össze a rajába.

 
4 390 Ft
Logikai képkirakó játék - Pixel Tangram

Nagy figyelmet igénylő megmérettetés a pixelekkel.

Koncentrálj és rakd ki a feladatkártyán szereplő képeket a fekete-fehér lapkák felhasználásával! Bizony, nem is olyan könnyű :)

Ajánlott életkor: 7 - 99 éves korig

 
5 490 Ft
MamiCatchMi - Figyelem és reflex társasjáték

Igazán szórakoztató gyorsasági társasjáték

Ki a gyorsabb és az ügyesebb? Hajsza a konyhán és a kerten keresztül. Ha a nagymama meglátja az egeret már ugrik is a székre, és amikor a kutya kergeti a macskát, nyauuuú ugrik fel a fára, ha a kutya meglátja a nagymamát gyorsan fut a házába, ha az egér meglátja a macskát menekül az egérlyukba... vajon ki ér előbb a menedékket nyújtó helyhez? A menekülő, vagy az üldöző... jó tudni mikor melyik szerepbe kerül a játékos figurája.

Összetett fejlesztő hatású társasjáték. Koncentráció, figyelem, gyorsaság, reflex...  és nagyon sok nevetés.

A doboz mérete: 30 x 28 x 6 cm

Főbb tulajdonságok


Nem
Fiúk, Lányok, Mindkettő
Játéktípus
Társasjáték
Anyaga
Kemény karton, fa
Termék méret
Doboz: 30 x 28 x 6 cm
Tartalom
1 fa, 1 kennel, 1 szék, 1 egérlyuk, 2 dobókocka, 4 figura (egér, macska, kutya, nagymama), 26 zseton
Játékidő
15 perc
Játékosok száma
2-4 játékos
 
6 890 Ft
Megfigyeltető puzzle - 1000 virág , 100 db-os

Ez nem csak egy egyszerű puzzle! Hihetetlen részletgazdagsággal, meseszépen illusztrált nagyméretű képkirakó.

A poszter alapján kell kirakni a meseszép kerti virágos képet. Miután a kirakás kész, tovább játszhatsz, mégpedig úgy hogy a keretből leválasztasz egy darabot, és megkeresed azt a tárgyat a kirakott képen, ami a szélről kiemelt puzzle darabkán szerepel.

Tartalma:

  •  100 db-os puzzle

A kirakható kép mérete: 61 x 38 cm

 
4 190 Ft
Megfigyeltető puzzle - A jövő városa, 200 db-os

Ez nem csak egy egyszerű kirakó! Hihetetlen részletgazdagsággal, meseszépen illusztrált nagyméretű puzzle.

A poszter alapján kell kirakni a képet, ha sikerrel jártál, tovább játszhatsz, mégpedig úgy hogy a keretből leválasztasz egy darabot, és megkeresed azt a tárgyat a kirakott képen, ami a darabkán szerepel.

A 200 db-os puzzle kép mérete: 61 x 38 cm


Ajánlott életkor: 6 - 12 éves korig

 

 
4 190 Ft
Megfigyeltető puzzle - Bevehetetlen vár 100 db

Ez nem csak egy egyszerű kirakó! Hihetetlen részletgazdagsággal, meseszépen illusztrált nagyméretű puzzle.

A poszter alapján kell kirakni a képet, ha sikerrel jártál, tovább játszhatsz, mégpedig úgy, hogy a keretből kiválasztasz egy képrészletet, és megkeresed azt a kirakott képen.

A 100 db-os puzzle kép mérete: 61 x 38 cm


Ajánlott életkor: 5 - 10 éves korig

 
4 190 Ft

Sorrend:

Webáruház készítés