Új jelszó kérése
Kategóriák
Nyitvatartás

IX. Dési Huber u. 7.

hétfő-péntek 9-17 óráig

szombat 9-14 óráig

----------------------------

VII. Damjanich u. 39.

hétfő-péntek 9-17 óráig

szombat 9-13 óráig

Hírek
2017.09.20
Fizetési megoldás
Hírlevél
Termékajánló
TOP termékek
Házhozszállítás

Djeco játékok 6 éves kortól

Fő kategória >Játékok, eszközök >Djeco játékok >Djeco játékok 6 éves kortól

Sorrend:

Homokkép készítő - Az édenkert madarai

Színpompás képek homokszórással

Kreatív gyermekek igazi szórakozása ez a homokszórás technikáját felhasználó készlet. A madarakat ábrázoló, előrajzolt képre, amelyen számokkal van jelölve a használandó szín, a védőfóliákat leszedegetve rá kell szórni a színes homokot. A homok ráragad az öntapadó felületre, a maradékot pedig vissza lehet önteni a tégelybe a doboz segítségével. Az elkészült képek bármely szoba kellemes díszei lehetnek, de ajándéknak is tökéletesek.

A készlet tartalma:

  • 4 darab kemény kartonból készült kép öntapadó felülettel (15x20 cm)
  • 12 darab, színes homokot tartalmazó tégely
  • A munkát segítő eszköz
  • Színes útmutató füzet
  • Ajánlott életkor: 6-11 éves kortól
 
4 790 Ft
Homokkép készítő - Kék hercegnők

Homokképek szivárványszínben

A homokszórás minden gyermek kedvenc szórakozása. Itt a homokozó helyett a képekre kell szórni a színpompás kézműves homokot, amely megragad az öntapadós felületen, és kirajzolja a kék hercegnők csodaszép profilját. Az elkészült képek bármely szoba kellemes díszei lehetnek, de ajándéknak is tökéletesek.

A készlet tartalma:

  • 4 darab kemény kartonból készült kép öntapadó felülettel (15x20 cm)
  • 12 darab, színes homokot tartalmazó tégely
  • A munkát segítő eszköz
  • Színes útmutató füzet

Ajánlott életkor: 6-11 éves korig

 
4 790 Ft
Homokkép készítő - Királynők

Homokképek szivárványszínben

A homokszórás minden gyermek kedvenc szórakozása. Itt a homokozó helyett a képekre kell szórni a színpompás kézműves homokot, amely megragad az öntapadós felületen, és kirajzolja a királynők szivárványszínű profilját. Az elkészült képek bármely szoba kellemes díszei lehetnek, de ajándéknak is tökéletesek.

A készlet tartalma:

  • 4 darab kemény kartonból készült kép öntapadó felülettel (15x20 cm)
  • 12 darab, színes homokot tartalmazó tégely
  • A munkát segítő eszköz
  • Színes útmutató füzet

Ajánlott életkor: 6-11 éveseknek

 
4 790 Ft
Homokkép készítő - Pandamackó és barátai

Vidám állatképek homokszórással

Pandamackót és vidám barátait kell kiszínezni ebben a készletben, de nem akárhogy, hanem homokszórással. A kis tégelyekben található, különféle színű homokot rá kell szórni a ragacsos felületre, majd a felesleget eltávolítani. A színek használatához segítséget nyújt a számozás és a részletes útmutató füzet. Szórakoztató, izgalmas elfoglaltság a kreatív gyermeknek!

A készlet tartalma:

  • 4 darab kemény kartonból készült kép öntapadó felülettel (15x20 cm)
  • 12 darab, színes homokot tartalmazó tégely
  • A munkát segítő eszköz
  • Színes útmutató füzet

Ajánlott életkor: 4-8 éveseknek

A doboz mérete: 16,5 x 23 x 4 cm

 
4 790 Ft
Homokkép készítő - Szivárványos halak

Különleges hatású képek a színes homok és csillámpor technikával

Remekül szórakoztató kézműves különlegesség, amellyel csillogó, színes halacskák készíthetők. 

A készlet tartalma:

  • 4 db előrajzolt kép (15 x 2 1 cm)
  • 2 tégely 2 féle színű csillámporral
  • 9 tégely színes homok
  • 1 db a munkát segítő eszköz
  • 1 db színes útmutató füzet
  • Ajánlott életkor: 6 - 11 éves korig
 
4 790 Ft
Kártyajáték - Bata Plus -számcsata

Ebben a szórakoztató játékban akár három lappal is megnyerheted a csatát. Klasszikus kártyajáték az egész család számára.

  A játék célja: Gyűjtsd be az összes kártyát!

Játékszabály: A kártyákat jól keverjük össze és osszuk szét egyenlő számban a játékosok között. A játékosok a kártyákat fejjel lefelé helyezett pakliban tartják maguk előtt. Amikor kezdjük a játékot, vagy egy új kört a játékosok egyszerre felfordítják a paklijuk tetején lévő kártyát. Az a játékos, akié az alacsonyabb értékű lap, dönthet, úgy hogy, egy második kártyát is felfordítsanak. Ha nem, akkor az a játékos nyeri a kőrt, akié a nagyobb értékű kártya.

Kihívás! - ha a játékos kéri a második lap felfordítását: Felfordítanak még egy kártyát és játékosok összeadják a két felfordított kártya értékét. Akié a magasabb összeg, az nyeri meg, immáron a négy lapot… de ebben az esetben is az alacsonyabb értékű kártyák tulajdonosa dönthet úgy, hogy fordítsanak fel egy harmadik kártyát. Most minden játékos a három kártyája összegét adja össze, és a nagyobb összeget számláló játékos nyeri el az összes kártyát. Azokat a kártyákat, amiket megnyert egy játékos, tegye a paklija alá.

Csata! - azonos pontszám esetén csata következik: Minden játékos a már felfordított kártya (kártyák) tetejére helyez lefelé fordítva egy újabb kártyát, majd még egyet a számos felével láthatóan. Az a játékos, akié a nagyobb számot mutató felfordított kártya, nyeri meg a csatát és az összegyűlt kártyákat. Játék vége: Az a játékos nyer, aki begyűjtötte az összes kártyát, az összes játékostól!

Ajánlott életkor: 6-99 éves korig Játékosok száma: 2-4 játékos részére A doboz tartalma: 36 kártya 

 
2 680 Ft
Kártyajáték - Diamoniak - taktikai

Kalandos vagy óvatos, minden játékos kialakíthatja a saját stratégiáját, hogy felépítse a kastélyt.

Óvakodj a boszorkányoktól, mert megbabonáznak.

Ajánlott életkor: 5 - 99 éves korig

Játékosok száma: 2-4 fő

Játék tartalma: 54 kártyalap: 4x6=24  "kastély" kártya (20 "gyémánt" kártya, 7 "boszorkány"kártya, 3 "tündér" kártya)

A játék célja: Elsőként kell felépíteni a játékos színének megfelelő kastélyt

.
A játék előkészülete: Helyezzük a kártyákat lefelé fordítva az asztal  közepére.

A játék menete: Az óramutató járásával megegyező irányban halad a játék. A legfiatalabb játékos vesz egy kártyát, amit megmutat a többi játékosnak. A játék során a játékosoknak legalább egyszer húzniuk kell, azután eldönthetik, hogy húznak még vagy a következő játékos jöhet.

Amikor húz a játékos egy kártyát a pakliból 4 féle lehetősége van:

- Ha egy "kastély" kártyát húz:

- ha még nem kezdett el kastélyt építeni, akkor maga elé teszi a kártyát és elkezdi építeni a húzott lap színe szerinti kastélyt (hacsak egy másik játékos még nem kezdett el építeni ilyen színű kastélyt).

- Ha más már elkezdett ilyen színű kastélyt építeni, akkor a felhúzott lapot a jobb keze felől maga elé helyezi. Amikor a játékosra újra rákerül a sor, akkor minden kártyát, ami a saját színéhez tartozik, fel kell használnia a kastélyépítéshez. A más színű kastélykártyákat azonban az asztalra kell helyezni a játékos jobb oldalára (talán megszabadul tőlük vagy "eladja" őket később a játék során.)
Egy "kastély" kártya felhúzása után a játékos húzhat egy másik kártyát a pakliból.

- Ha egy "tündér" kártyát húzott: akkor leteszi a kártyát az asztalra a játékos a jobb oldalára, és húzhat egy másik lapot a pakliból.

- Ha "gyémánt" kártyát húz: akkor a jobboldalára teszi az asztalon és húzhat egy másik lapot a pakliból. A "gyémánt" kártyákkal "kastély" kártyákat  lehet venni másik játékostól, és segít kiegészíteni a saját kastélyt a saját színű kártyákkal (3 "gyémánt" kártyát lehet átváltani 1 "kastély" kártyára).

Vigyázat: - Ha egy játékos venni szeretne egy "kastély" kártyát (minden fordulóban csak 1 kártyát lehet venni) akkor nem húzhat a pakliból abban a fordulóban.
A játékosok nem utasíthatják el, hogy eladják a "kastély"kártyájukat.

- Ha a játékos egy "boszorkány" kártyát húz: Balszerencse. A játékosnak a "boszorkány" és 3-at a kártyái közül (gyémánt vagy a többi játékos színe szerinti kastély kártyát vagy akár a saját színű kastély kártyát is) a pakli mellé kell tennie az asztal közepére és a következő játékos jöhet. Ha kevesebb, mint 3 kártyája van, akkor annyit amennyi lapja maradt. - Ha a játékosnak van egy tündér kártyája, akkor azzal semlegesítheti a boszorkánykártyát úgy, hogy a boszorkány kártyát és a tündér kártyát a pakli mellé teszi az asztal közepére és a következő játékos jöhet.

A pakli: Amikor nincs több lap, akkor az egyik játékos veszi az összes lapot, ami a pakli mellett gyűjtöttek a játék során, megkeveri őket és visszateszi azokat egy új pakliként az asztal közepére.

Ki a nyertes? Az első játékos, akinek sikerül felépítenie a saját kastélyát teljesen (6 azonos színű kártyából), az nyer.

Főbb tulajdonságok


Életkor
5 éves kortól
Nem
Lányok
Játéktípus
Kártya játék
Tartalom
54 kártyalap: 4x6=24
 
2 850 Ft
Kártyajáték - Piou Piou - taktikai

Nagyon aranyos kártyajáték, ahol a logika és a jó taktika győz!

Gyűjtsd össze a kakas, tyúk és fészek kártyákat, hogy lehessen tojásod. Azután türelem két tyúk szükséges, hogy a tojásból a kiscsibe kikeljen. Nagyon figyelj mert a róka ellophatja a tojásodat de két harcos kakas legyőzi a rókát.

Ajánlott életkor: 5 - 99 éves korig

Játékosok száma: 2-5 fő

Játék tartalma: 31 kártya (4 róka, 10 kakas, 10 tyúk, 7 fészek és 18 tojás/csirke kártya)

A játék célja: 3 kiscsibét „kikelteni”.

Játékszabály: Helyezzük a tojáskártyákat kupacban középre a tojás képpel felfelé. Keverjük meg a lapokat. Osszunk ki 4 lapot minden játékosnak és a maradék lapot tegyük pakliba és azt tegyük a tojás kupac mellé középre. A legfiatalabb játékos kezd. A játék az óramutató járásának megfelelő irányban halad. Amikor rákerül a sor a játékosra, akkor választhat:

- vagy az egyik játékfeladatot hajtja végre (ld. később)

- vagy bedobja az egyik lapját a dobópakliba

A forduló végén a játékosnak ki kell egészítenie a húzópakliból a lapjait, hogy mindig 4 legyen a kezében.zután a következő játékos jön.

Játék feladatok:

- Vegyél fel egy tojást: Felmutatva 3 kártyát (kakas+tyúk+fészek), a játékos vehet egy tojás kártyát. Maga elé helyezi a tojás oldalával felfelé.

- Adj életet egy csirkének: A játékos bemutat 2 "tyúk" kártyát és közben imitálja egy tyúk kotkodácsolását. Akkor felfordít egyet a tojás kártyái közül és így kikelt egy új kiscsirkét.

- Vegyél egy tojást egy másik játékostól: A játékos bemutat egy "róka" kártyát egyik ellenfelének és elkéri egy tojás kártyáját (kikeltett kiscsibét már nem vehet el). A játékostárs visszatámadhat úgy, hogy bemutat 2 "kakas" kártyát (közben védelmezően kukorékoló hangot hallat),amit aztán be kell dobnia középre és azonnal 2 új lapot húz az eldobott lapok helyett.

Minden kártyát, amit bemutattak a játékosok azután be kell dobni középre és helyettük új lapot kell húzni középről. Amikor a pakli elfogyott, valaki megfordítja a bedobott lapokat és így új pakli keletkezik.

Figyelem: Senki nem fordíthatja fel azonnal a húzott tojást (vagyis keltheti ki a kiscsirkét)

Ki nyer? Az nyer, aki először tud 3 kiscsirkét „kikelteni”.

Főbb tulajdonságok


Életkor
2-5 évesek
Nem
Fiúk, Lányok, Mindkettő
Mit fejleszt?
Gondolkodás, logika
Játéktípus
Kártya játék
Termék méret
31 db-os
Játékosok száma
2 - 5 játékos
 
2 850 Ft
Kártyajáték - Piratatak taktikai

Hajót kell építenünk. Egy-egy építmény hat kártyalapból áll össze.

Az építést nehezíti, hogy a kalózok egy rossz lapjárással 3 már meglévő lapunkat is elvihetik. Sőt, a mi építményünkhöz tartozó lapok más játékosok birtokába is kerülhetnek, így aztán drága aranytallérokon kell megváltanunk azokat.

Ajánlott életkor: 5 éves kortól

Játékosok száma: 2-4 játékos

A játék tartalma: 55 kártyalap (4 x 6=24 hajó lap, 20 arany érme lap, 8 kalóz lap, 3 ágyú lap)

A játék célja: Elsőként kell összerakni a saját színednek megfelelő hajót.

 

A játék előkészülete: Tegyük a lapokat lefelé fordítva az asztal közepére.

A játék menete: Az óra járásának megfelelő irányban, minden játékos, amikor sorra kerül, akkor húz egy lapot és megmutatja a többieknek. A játék során a játékosoknak legalább egyszer húzniuk kell, azután eldönthetik, hogy tovább is húznak még vagy átadják ezt a jogot/passzolják.

4 lehetőség van:

- a játékos hajó lapot húzott: Ha a játékos még nem kezdte el a hajója összerakását, akkor maga elé helyezi a húzott lapot és eszerinti színű hajót kell majd összeépítenie. Kivéve, ha egy másik játékos már elkezdte összerakni azt a színű hajót.

Minden rákövetkező fordulóban, minden adott (először húzott) színű hajókártyával lehetősége van a játékosnak összerakni a hajóját. A játékos színének nem megfelelő hajókártyákat jobbra félre kell tennie. (Később a nem kellő kártyáktól lehetősége lesz a játékosnak megszabadulni vagy el tudja majd adni azokat a játék folyamán.)

Ha egy játékos hajólapot húz, utána folytathatja laphúzást, ha akarja.

- ágyú lapot húz a játékos: Félre kell tenni a játékos jobbjára és folytathatja a húzást.

- a játékos arany érme lapot húz: A jobbjára teszi és folytathatja a húzást. Az arany érmelappal a játékosnak lehetősége van hajólapot vennie egy másik játékostól, azért hogy összerakhassa a saját színű hajóját.

Figyelem: Ha egy játékos szeretne venni egy hajókártyát (csak egyet egy körben) akkor nem húzhat lapot. A játékostárs nem tagadhatja meg a hajólap eladást. (3 "arany érme" kártyát lehet átváltani 1 "hajó" kártyára).

- kalóz lapot húz a játékos: Oh jaj! Akkor 3 nála lévő lapot vissza kell adnia (arany érme vagy másik játékosnak megfelelő színű hajókártya, vagy akár saját színű hajókártya) + a kalóz kártyát a pakli mellé kell tennie és másik játékos következhet. (ha nincs 3 lapja, akkor a nála lévő maradék kártyákat kell odaadnia)

Másrészről, ha egy játékosnak van ágyú kártyája, akkor a kalózkártyát és az ágyú kártyát együtt a pakli mellé teszi (ekkor nem ad vissza lapokat). A következő játékos folytatja a játékot.

Pakli: Ha elfogy, akkor az egyik játékos fogja a lapokat, összekeveri, és új paklit csinál.

Ki nyer? Aki elsőként tudja összerakni a (saját színű) hajóját (6 azonos színű kártyából) msgnyeri a játékot.

Főbb tulajdonságok


Életkor
5 éves kortól
Nem
Fiúk
Mit fejleszt?
Memoria,megfigyelés, ügyességi
Játéktípus
Kártya játék
Anyaga
Papír
Termék méret
55 db -os.
 
2 850 Ft
Kártyajáték - Pitit kem's - csapatjáték

Nagyon figyelj a jelzésekre és vigyázz az ellenfél ki ne lesse a titkotokat! 

A kártyapakliban minden gazdihoz tartozik egy hozzáillő kutya. Ha sikerült egy összetartozó párost begyűjteni már csak a csapattárssal kell tudatni, hogy megtarthassa a csapat a kártyapárt. Reméljük figyel a közösen kitalált titkos jelre, és kapcsol időben, mielőtt az ellenfél leleplezi a jelzést.

Ajánlott életkor:   7-12 éveseknek

Játékosok száma: 4 vagy 6 fő (két-két fős csoportokban) CSOPORTJÁTÉK – kizárólag csapatokat alkotva játszható!

A doboz tartalma: 36 kártyalap (18 pár)

A játék célja: a ti csapatotok legyen az, aki a legtöbb kártyapárt összerakja

A játék előkészülete: a 36 lapból álló paklit jól keverjétek össze, és osszátok szét egyenlően a játékosok között.

Minden csapat a játékot megelőzően találja ki a saját titkos kódját, jelzését: ez lehet pl. fejvakarás, hajtekergetés, vagy a beszélgetésbe beépített titkos szó… Az egy csapathoz tartozó játékosok tagjai egymással szemközt foglaljanak helyet.

Aáték menete: a játék az óramutató járásának megfelelően halad. A legfiatalabb játékos húzzon egy lapot az előtte lévő játékostól, aztán ő ajánlja fel a pakliját a következő játékosnak húzásra… a játék aztán ezen rend szerint folytatódik.

A játék során annak a játékosnak, aki a húzást követően párra talál a saját paklijában, a titkos kóddal üzennie kell játékostársának, hogy párjuk van.  Ha a csapat másik játékosa „veszi az adást”, azonnal kiáltania kell, hogy „PÁR”!

A bekiabálás után természetesen a játékostársnak fel kell fednie a párt; ha az valóban megvan, akkor a csapat megtarthatja azt. Ha a játékostárs félreértelmezte a titkos jelzést, és a társa kezében nincs pár, akkor elveszítenek egy, már megnyert kártyapárt. Ez a kártyapár kikerül a játékból.

A játék során bármikor az ellenfél játékosai „ELLENPÁR” –t kiálthatnak, ha úgy gondolják, hogy megfejtették a másik csapat titkos kódját. Ebben az esetben az „Ellenpár”-t kiáltó csapatnak be kell mutatnia azt a titkos kódot, melyet – szerintük- a másik csapat használ.

- ha a megfejtett kód helyes, a kódot használó csapatnak az aktuális kártyapárt oda kell adnia a kódot megfejtő csapatnak. A megfejtett kód helyett a leleplezett csapatnak új kódot kell kitalálnia; ha ez megvan, folytatódhat a játék.

- ha a megfejtett kód mégsem jó, akkor az „ELLENPÁR”-t kiáltó csapatnak kell egy, már megnyert kártyapárt adnia az ellenfél csapatának.

Figyelem! Minden csapat csak egy titkos kódot használhat mindaddig, amíg az le nem lepleződik!

Ha egy játékosnak elfogytak a lapjai, akkor is játékban marad, hogy játékostársának segíthessen „PÁR”-t vagy „ELLENPÁRT”-t észrevenni.

A játék vége: ha egy csapat mindkét tagja kezéből elfogyott a lap, a játék véget ér. A partit az a csapat nyeri, akinek több párt sikerült gyűjtenie.

 
2 650 Ft
  Kártyajáték - Zanimatch - megfigyelés, memória, gyorsaság

Remek időtöltés miközben fejlődik a memória és a beszédkészség.

Koncentrálj és fedezd fel, hogy van-e olyan állatos lapod, amit tartalmaz a gyűjtőkártya. A játék alapja a megfigyelés és a gyorsaság. Két féle játékszabállyal, nehézségi szinttel játszható! (a nehezebb játékban egy-egy lerakásnál a játékosoknak az állat pontos nevét hangosan ki is kell mondaniuk!)

Játékosok száma: 3-6 játékos

A játék tartalma: 12 nagy gyűjtőkártya, 60 db állatkártya, 1 indexkép (a játékban előforduló állatokat ismerteti)

 


Életkor:
5 éves kortól
72 db-os.
 
4 390 Ft
Kincstár -Trézors - taktikai kártyajáték

Térkép, kincs, kalózok mindez egy taktikai kártyajátékban.

A csomagban 21 db kincses kártya, 1 db gyémántot, 2 db pisztolyt, 3 db  ékszert, 4 db koronát, 5 db kupát és 6 db aranyat ábrázoló lap van. A kártyákon lévő csillagok megmutatják az értéküket, minél ritkább a kincs, annál értékesebb. Minden játékosnak 7 db kalózkártyája van, 6 kincset és 1 kincses térképet ábrázoló és van  1 db pontot levonó kártyája. Mindezekkel az a cél, hogy gyors akcióval, jó taktikával kell megszerezni a kincsesszigeten a legnagyobb kincset!

Tartalma:

  • 59 db kártya
  • Ajánlott életkor: 7 - 99 éves korig
 
3 490 Ft

Sorrend:

Webáruház készítés