Új jelszó kérése
Kategóriák
Ünnepi nyitvatartás

      2018.XI. 1-2-án                       zárva  tartunk.

XI. 3-án 9-14 h között

    nyitva leszünk .

  

Nyitvatartás

Budapest, IX. ker.

Dési Huber u. 7.

Hétköznap 9-17 óráig,

szombaton 9-14 óráig.

----------------------------

A VII.ker. Damjanich

utcai könyvesbolt

2018. augusztusában

bezárt.

Fizetési megoldás
Hírlevél
Termékajánló
TOP termékek
Házhozszállítás

Djeco játékok 6 éves kortól

Fő kategória >Játékok, eszközök >Djeco játékok >Djeco játékok 6 éves kortól

Sorrend:

Archichato Megfigyelés- gyorsaság  Társasjáték

Vajon ki a jobb megfigyelő és a gyorsabb várépítő?

Hívd ki a barátod, testvéred, szülőd, vagy ismerősöd egy versenyre, és legyél jobb megfigyelő, gyorsabb várépítő! Ha éppen nincs játékos társad egyedül is próbálkozhatsz a játékkal. Garantáltan nem fogsz unatkozni.

Jó megfigyelés és gyors várépítés. Közben sok-sok próbálkozás!

Tartalom:

  • 2 x 9 db építő gúla,
  • 30 "kihívás" kártya
 
8 830 Ft
Bársonyszínező - Az erdő

Bársonyhátterű színező, háttérből kiemelkedő színes formákkal.

Az éjszakai erdő titokzatos világa tárul fel előtted, ha az útmutató szerint jársz el. Éjfekete bársony háttér előtt ragyogó színekben tündöklő erdőlakók garantáltan elragadják a képzeletet, hosszú órákra lekötve a lurkók figyelmét. Ezt a csodálatos színezőt már az egész kicsi gyermek is nagy magabiztossággal tudja használni, hiszen a bársony szélek megakadályozzák a vonalon kívülre szaladást.

A gyönyörű színhatást az ecsetfilcek használatával lehet elérni.

  • 5 db  Illusztrál kép (22 x 23 cm) 
  • 1 db színes útmutató füzet
  • Ajánlott életkor: 6 - 9 éves korig
 
1 690 Ft
Bársonyszínező - Meseország

Mesebeli képek, mesebeli színvilággal.

A színezés  megtanulása könnyűvé válik a bársony körvonalakkal, amelyek segítenek a gyermekeknek abban, hogy a festék ne fusson ki a körvonalból. A fekete bársony körvonalak kiemelik az élénk színeket. Szemkápráztatóan szép képek születnek.

Tartalma:

  • 5 db bársonyszínező lap
  • 1 db színes útmuató füzet
  • Ajánlott életkor: 6 - 9 éves korig
 
1 690 Ft
Bataflash kártyajáték - vizuális figyelem fejlesztése

Ajánlott életkor: 5-9 éves korig
Játékosok száma: 2 játékos részére
A játék célja: El kell nyerni az összes kártyát az ellenféltől
Játékszabály:
A kártyákat össze kell keverni és ki kell osztani egyenlően a játékosok között.
A játékosok lefordítva tartják a kártyapaklijukat.
Mindkét játékos egyszerre felfordítja a paklija legfelső lapját. Az a játékos aki először kiáltja annak az állatnak a nevét amelyik mindkét lapon szerepel, az megnyeri a lapokat és a paklija aljára teszi.
Ha téved a játékos, akkor az ellenfél kapja meg a lapokat és helyezheti a paklija aljára.
Azután a játék folytatódik és a játékosok egy újabb lapot fordítanak fel a paklijuk tetejéről.
„Mérkőzés”: Akkor van csata, ha a játékosok egyszerre nevezik meg az állatot. Ekkor a lapokat félre kell tenni a játékosok baljára felfordítva. Ezután a játékosok a következő lapot fordítják fel a paklijukról és rá kell helyezniük az előző lapra, de lefelé fordítva. Azután még egy következő lapot kell most felfelé fordítva ráhelyezni. Azután a szabály ugyanaz ami eddig volt, tehát az a játékos aki előbb nevezi meg jól az állatot, ami mindkét játékos lapján szerepel, az nyeri meg a 6 lapot és a paklija aljára helyezi azokat.
Ha újra „csata” lenne, akkor ugyanígy kell eljárni.
A játék vége: Az nyer akinél az összes lap van.

 
2 650 Ft
Batameuh Hangutánzós kártyajáték

Ajánlott életkor: 4 – 99 éves korig
Játékosok száma: 2 – 4, (vagy több) játékos részére
Tartalom: 40 kártyalap
A játék célja: Minden lapot meg kell nyerni
Játékszabály: Keverjük össze a lapokat. Az osztó minden játékosoknak azonos számú lapot osszon ki, egyesével. Minden játékos a pakliját a kezében tartja, a lapokat lefelé fordítva. A játékosok egyszerre fordítják fel a paklijuk tetején következő lapot, hogy mindenki jól lássa.
Ha a felfordított lapok közül legalább kettő háziállat / és vagy kettő vadállat, akkor a játékosok, akik ezeket a lapokat tették utánozniuk kell az állatuk hangját. Az a játékos, aki először utánozza, az nyeri az összes lapot, amit abban a körben fordítottak fel és a szerzett lapokat a paklija alá helyezi. Pl.: A csacsi és a tehén két háziállat. Ha a „csacsi” kiáltja először, hogy „iá” megnyerte a társai kártyáit.
2 játékos esetén, ha az egyik állat farmállat, a másik vadállat, akkor nem történik semmi. Ekkor a lapokat a pakli aljára kell tenni és a játék folytatódhat.
Ha valamelyik játékos hibázik (más állat hangját utánozza, vagy akkor utánoz, amikor senki másnak nincs olyan kategóriájú állata, mint neki (háziállat vagy vadállat), akkor büntetésből az összes többi játékosnak adnia kell egy lapot.
Ki nyer? Aki begyűjti az összes lapot, nyer.


Háziállatok:

Vadállatok:

A csacsi iázik: „iá”

Az elefánt trombitál: „tra-tra”

A kacsa hápog: „háp-háp”

A hiéna üvölt: „hihihi”

A kakas kukorékol: „kukurikú”

Az oroszlán ordít: „hrrrroááár”

A bárány béget: „beee”

A papagáj beszél: „Kokoko”

A tehén bőg: „múúú”

A majom visít: „ííííí
 
2 680 Ft
Batamo szókincsfejlesztő kártyajáték

Gondolkodás, Memória, Beszéd, Szókincs, Megfigyelés

Összetett fejlesztő játék, amit a kisiskolások és a felnőttek is élvezhetnek. Gondolkodás, felismerés, gyorsaság. A különböző témaköröknek megfelelő szavak megtalálása úgy, hogy a felfordított betű is szerepeljen a szóban, nem is olyan könnyű feladat. Ha te vagy a leggyorsabb és legleleményesebb, megnyered a játékot.

 
3 490 Ft
Bizaroid-  Nagyon vicces, memóriafejlesztő kártyajáték

A társasági etikettnek szigorú szabályai vannak a Marson ! Ha a bemutatkozás során elvéted valamelyiket , büntetésül egy plusz testrészt aggatnak rád . Vajon hány füled, orrod, vagy szemed lesz a játék végére ?

Ha jól akarsz szórakozn i, nagyokat nevetn i, ezt a játékot ne hagyd ki !

Ajánlott: 6-10 éves korig, 2-4 főnek .
Fejlesztő, oktató eszköz, játék .
Beszéd

Kommunikáció

Gondolkodás

 

 

 

 
3 540 Ft
Chapo magic memóriafejlesztő kártyajáték

Jegyezd meg a kártyák sorrendjét és gyűjtsd be a legtöbb lapot!

A rövidtávú memória, figyelem és koncentráció fejlesztésére kitűnő játék

Jegyezd meg a kártyák sorrendjét és gyűjtsd be a legtöbb lapot! Nem könnyű, de nagyon hatásos és közben szórakoztató fejlesztő játék. A feladat mindig ugyanaz ebben a kártyajátékban. Bárhogy keverik, kavarják a lapokat, a jó játékosnak mindig tudnia kell, hogy melyik van legfölül. A pontszerzéshez csak annyit kell tudni, hogy a saját kezedben lévő, de lefordított lapok legtetején mi van. A többi szabály, a három szín szimbólum jelzéssel a kártyák keverésére, mondhatni kutyulására szolgál. Jó kis harci feladat, bár más keveri a lapokat, mégis te tudd, mi van legfelül nálad! Ha tudod és megmondod, nem tévedsz egyszer sem, győzelem!

Tartalma:

  • 40 db kártyalap
 
2 650 Ft
Coloformix - logikai kirakójáték

Hány esőcseppet látsz, milyen színűek?  És a halacskának milyenek a pikkelyei ? Tedd a táblára a csillagokat, fordítsd meg a képet! Ugyanazt látod ? Ha igen , akkor ügyes voltál!

Ötletes logikai játék kisebbeknek is!

 
5 860 Ft
CROASSIMO – Brek-Brek - ügyességi játék

CROASSIMO – Brek-Brek

A játék célja: Megszerezni a legtöbb szúnyogot.

A játék előkészítése: A dobozt tegyük az asztal közepére. A kártyákat keverjük össze, majd lefordítva tegyük ezt is az asztal közepére. Minden játékos válasszon egy színt, és vegye magához az ennek megfelelő békát és trambulin kártyát. Minden békát helyezzünk a táblára, a kezdő vízililiom mezőre és minden játékos tegye a trambulin kártyát maga elé, úgy hogy minden játékos számára jól látható legyen.

 


Életkor
5 - 10 éveseknek
Tartalom
1 tábla, 4 béka bábú, 1 ugró béka, 48 kártya (30 szúnyog, 8 hal és 10 feladat), 4 vízililiom kártya.
Játékidő
15 perc
 
6 190 Ft
Cubissimo -  Logikai játék - Fejtörő játék

A logika és türelem játéka

Hét fadarab, amelyből kockát kell építened, és 30 kihívás, ami a kiindulási helyzeteket mutatja. Ettől kattogni kezd az agyad! A megoldások benne vannak a füzetben.

Ajánlott életkor:  7-99 évig

Játékosok száma: 1 fő

Tartalom: 1 kocka, ami 7 fadarabból áll, 30 kihívás kártya 3 nehézségi szinten: könnyű, közepes, nehéz

A játék célja: Az összes darab felhasználásával összerakni a kockát.

A játék menete: Tegyük a hét darabot az asztalra, és egy megkevert pakliba helyezzük melléjük a kihívás kártyákat.

Húzzunk egy lapot és rendezzük el a darabokat úgy, ahogy a kártyán látjuk.

Ezután próbáljuk hozzájuk igazítani a maradék darabokat, hogy megkapjuk a kockát.

Minden kihívásnak csak egy megoldása van!

(A megoldásokat a füzet végén megtalálod)

Ajánlott életkor: 7 - 99 éves korig

Anyaga: fa

 
5 860 Ft
Familou - családgyűjtő kooperatív kártyajáték

Állatcsaládok tagjait rendezzétek össze mielőtt a farkasok közbeavatkoznak.

Ajánlott életkor: 5 - 10 éves korig

Mit fejleszt?: Gondolkodás, Megfigyelés, Kommunikáció

 
2 650 Ft

Sorrend:

Webáruház készítés