Új jelszó kérése
Kategóriák
Nyitvatartás

IX. Dési Huber u. 7.

hétfő-péntek 9-17 óráig

szombat ZÁRVA

07.27-08.05 - ig üzletünk ZÁRVA tart!. Ebben az időszakban a csomagküldés is szünetel!

Megrendeléseket 08.06-tól  tudjuk feldolgozni!

----------------------------

VII. Damjanich u. 39.

07.23 - 08.05 - ig üzletünk ZÁRVA tart 

hétfő-péntek 9-17 óráig

szombat ZÁRVA

Hírek
2017.09.20
Fizetési megoldás
Hírlevél
Termékajánló
TOP termékek
Házhozszállítás

Figyelemfejlesztés, memória

Fő kategória >Játékok, eszközök >Figyelemfejlesztés, memória

Sorrend:

Kisvakond memóriajáték

Ki rejtőzik a kártyák hátoldalán?

Kisvakond?

Esetleg a Nyuszi?

A Kisvakond memóriajáték során össze kell keverni a kártyákat, és lefelé fordítva egymás mellé kell őket tenni. Minden játékos egymás után felfordít egy párt, ha ugyanaz van a két képen, akkor a játékos elrakhatja a kártyákat. Ha különböző a kép, akkor vissza kell őket forgatni, és a következő játékos következik. A Kisvakond memóriajáték fejleszti a megfigyelést és az emlékező tehetséget is. Ki fogja a legtöbb Kisvakond kártyát begyűjteni? 

 
2 860 Ft
Kukori és Kotkoda

MESEKÁRTYA
Ki mondta, hogy a baromfik élete unalmas. Mi tudjuk, hogy nem az! Hiszen akkor hogyan is lehetne ilyen izgalmas kártyajátékot játszani velük. Egy újabb nosztalgikus rajzfilm sorozat elevenedik meg a kártyalapokon, jó játékot kívánunk hozzá!
Lapok száma: 32
Játékmód: Fekete Péter, Memória
Kivitel: dobozos

 
510 Ft
Kunayala - Stratégia és logikai társasjáték

Előkészületek: Minden játékos kap egy vaskos hal lapkát, ami megmutatja, melyik szín az övék. Megnézik ezt a lapot, de nem mutatják meg a többieknek, hanem képpel lefelé maguk elé teszik (bármikor megleshetik a játék során, de továbbra sem mutatják a többi játékosnak.) Ezután minden játékos kap egy korall kártyát, amit a korall felével felfelé maga elé tesz. Innen indul majd a halrajuk. A maradék kártyákat jól keverjük meg, majd válasszuk szét négy, nagyjából egyenlő nagyságú paklira, a halszálkás oldalukkal felfelé. Mind a négy pakli legfelső lapját fordítsuk fel és tegyük a pakli mellé. A játék menete: A játékosok egy halrajt próbálnak összeállítani, úgy, hogy a játék végére az ő színükhöz tartozó halak kerüljenek többségbe. A játékosok órajárás irányában követik egymást. A legfiatalabb játékos kezd. A saját körében egy játékos: - Választ kettőt a paklik melletti, felfordított lapok közül. - Ezek közül egyet a saját rajába kell tennie, a másikat egy ellenfélébe. - Majd felfordít két lapot a paklik tetejéről, ahonnan elvette őket, hogy mindig négy lap legyen felfordítva. Kártyák elhelyezése: A lapokat úgy kell lehelyezni, hogy oldalukkal (nem átlósan) érintkezzenek egy vagy több lappal, az alábbi szabályok szerint: • Korallok: a korall kártyákat bármelyik másik kártya mellé letehetjük, és bármilyen más lapot letehetünk egy korall mellé. • Halak: a hal kártyákat másik hal kártyák mellé tehetjük, mindaddig, amíg legalább egy szín megegyezik rajtuk (a hal színe, a tengerfenék színe, vagy mindkettő). • Cápák: a cápákat rátesszük a hal kártyákra. A cápa így befalja a halat, az a lap pedig kikerül a játékból. A cápa kártyákat mindig az ellenfél halrajába kell tennünk. - Ne feledjük: cápa kártya mellé halat és korallt is letehetünk. - Ne feledjük: ha a paklikból négy cápa lapot fordítunk fel, egyet dobjunk és fordítsunk fel egy másikat. • Polipok: amikor egy polip kártyát fordítunk fel, az automatikusan ahhoz a játékoshoz kerül, akinek a legtöbb korall lapja van maga előtt. Ez a játékos az egyik koralljára teszi a polipot. Ha több játékosnak is ugyanannyi korallja van, a polip kártyát dobjuk, és felfordítunk egy másik lapot ugyanabból a pakliból. A polip kártya mellé halat és korallt is letehetünk. • A halak átka: amikor hosszában, vagy széltében három ugyanolyan hátterű hal kártya kerül egymás mellé, lecsap rájuk az átok – a halakat fel kell áldoznunk és átfordítani a szálkás oldalukra. A halszálkás lapok mellé pedig csak korallokat tehetünk. A játék vége: a játék akkor ér véget, ha három pakli teljesen lefogyott. A játékosok ezután összeszámolják a pontjaikat az alábbiak szerint. - 1 pont jár minden halért a a saját rajban és az ellenfelek rajaiban is, ami a játékos színét viseli. (Ne feledjük, hogy a halakat számoljuk, nem a kártyákat. Ha egy lapon két hal látható, azt 2 pontot ér.) - 3 pont jár akkor, ha a játékos saját rajában a saját színű halak vannak többségben. - 1 pont jár minden, a saját rajban lévő polipért. - 2 pont jár annak a játékosnak, akinek a legtöbb cápa van a rajában (döntetlen esetén minden érintettjátékos kap 2 pontot.) Győzelem: Az a játékos nyeri a játékot, aki a legtöbb pontot gyűjtötte. Döntetlen esetén az győz, akinek a legtöbb halyeri a játékot, aki a legtöbb pontot gyűjtötte. Döntetlen esetén az győz, akinek a legtöbb hal gyeri a játékot, aki a legtöbb pontot gyűjtötte. Döntetlen esetén az győz, akinek a legtöbb hal gyeri a játékot, aki a legtöbb pontot gyűjtötte. Döntetlen esetén az győz, akinek a legtöbb hal gyeri a játékot, aki a legtöbb pontot gyűjtötte. Döntetlen esetén az győz, akinek a legtöbb hal gyűlt össze a rajába.

 
4 390 Ft
Kutyatár kártyajáték  4 az 1- ben

KUTYAVERSENY – A nagyobb kutyus viszi a kisebbeket! De vigyázz, Lili minden kutyust visz. Vajon kié lesz a legtöbb kutya? KUTYAMEMÓ – Találja meg minden kutya a párját. Akinek a legjobb a memóriája, azé lesz a legtöbb aranyos kutyus. KINÉL VAN LILI? – Kinek a kezében marad Lili? A párokat tegyétek le, és húzzatok egymástól pókerarccal! Kinél marad Lili? KUTYATÁR – Lili egy kutyust fogadott örökbe. Társadnak csak igennel és nemmel válaszolva segíts, hogy kitalálja, melyik kutyus az! Játékszabály a dobozban!

Ezt a játékot 3-8 éves gyerekek számára ajánljuk.

 
1 990 Ft
Leo - Kooperatív társasjáték

Segítsetek Leonak, az oroszlánnak! Bozontosra nőtt sörényét kéne megnyírni, de hiába várja a majom-fodrász reggeltől estig, a szószátyár állatok királya sok helyen megáll beszélgetni! Telnek az órák, és az ösvény mentén sok állat lakik, de ne aggódjatok: ha első nap nem sikerül Leonak odaérni, másnap már könnyebb lesz, hiszen emlékeztek rá, előző nap melyik kártyánál melyik állat bukkant elő a bokorból. Egy kooperatív memóriajáték gyerekeknek, amelyben együtt kell az oroszlánt végigvezetni az úton, mielőtt a feje eltűnik a burjánzó szőrzetben.

  • Ajánlott életkor: 6 - 99
  • Játékosok száma: 2 - 5
  • Játékidő: 30 perc
 
5 990 Ft
Light Line csőrendszerek kártya

Unod már a römit? Valami pörgős, kombinatív játékot keresel, amit a nagyival is játszhatsz? Megtaláltad!
A Csőrendszerek kártyajátékot bárhol, bárkivel is játszhatod, biztosan nagy sikert aratsz vele. Akár nyolc játékos, három számozott pakli, egyetlen cél - minél több pontot gyűjteni!
Építs minél hosszabb összefüggő rendszert a kártyákból úgy, hogy az egymással érintkező lapok szélein színek szerint folytatólagosak legyenek a csövek! Egyszerűnek hangzik, és az is - vagy mégsem? A körödben szerzett pontok határozzák meg ugyanis, melyik pakliból húzhatod a következő kártyád, amit le kell tenned!
Tudod követni az eseményeket a csövek kaotikus labirintusán át...?

 
2 890 Ft
Ligretto Kék (SCH01102)
Ligretto  Kék

A Ligretto egy gyors kártyajáték, amely mindenki számára szórakozást jelent!

A játék menete: 

Egy játékos bekiáltja, "LIGRETTO", hogy megkezdődjön a játék. Akinek van 1-es lapja, gyorsan beteszi középre. Minden játékos egyidejűleg megpróbál lapokat kijátszani a kupacából vagy a kezéből. A kijátszandó lapokat a Ligretto kupacból, a sorokból vagy a kezéből választhatja. Ha egy játékosnak nincs "1"-es lap a Ligretto kupacban és a sorokban, találhat még a kezében. Hogy megtalálja, gyorsan 3 lapot képpel felfelé leszámolja, úgy hogy a legfelső lap látható csak! Még mindig nem 1-es? Újra három lapot számolj le, ellenőrizd a legfelsőt! Amint előkerül egy „1” (mindegy melyik kupacból, melyik játékosnak), azt be kell dobni középre (akkor is, ha már van "1"-es kijátszva). Ezután minden játékos megpróbálja „lefedni” ezt az „1”-est (vagy bármelyik másik egyest, ami középre lett dobva) a sorban következő számmal, ugyanazzal a színnel – és így folyamatosan növelni kell a kijátszott lap értékét, amíg 10-ig nem növekszik fel a sorozat. 

MINDEN játékos játszhat ki középre lapokat, amelynek az értéke pont a kint lévő lapnál egyel nagyobb, és a színe megegyezik. . 
A legjobb a LIGRETTO kupacból elhasználni a lapokat, mert ha az valakinek elfogyott, akkor a játéknak vége. Ezt hangos "LIGRETTO ÁLLJ!" kiáltással kell jelezni! 

Bonyolultnak hangzik? Pedig egyszerű! A legfontosabb dolog, hogy gyorsabb légy, mint a többi játékos. Jó szórakozást a Ligrettóhoz – Győzzön a jobb játékos!

 
2 790 Ft
Ligretto Crazy (13801)
Ligretto Crazy
A Ligrettóban a megszokott folyamatos pörgés és tomboló játékmenet. Minden játékos egyidejűleg játssza ki a lapjait a különböző kupacokra, és megpróbál megszabadulni az összes laptól, amilyen gyorsan csak tud. De a Ligretto Crazyben nem csak arab számos kártyákat találhatsz! A lapok értékét jelezhetik kockapöttyök, vonalak, ujjak! Tökéletes lehetőség hogy belekeveredj!_x000D_
A doboz tartalma :180 db kártya 
2 350 Ft
Ligretto dice -Kockajáték

Egy pörgős kockajáték 2-4 játékos részére, 8 éves kortól

A játék menete:


Amikor valamelyik játékos a LIGRETTO bekiabálással elindítja a játékot, minden játékos egyszerre dob a kockáival. A játékosok célja, hogy a lehető legtöbb kidobott kockát felhelyezzék a táblára.

 
4 390 Ft
Ligretto Kids (SCH032)
Ligretto Kids

A játék célja, hogy minél több azonos színű vagy azonos állatos lapot játssz az asztalra, és te légy az első, aki az összes LIGRETTO lapját felhasználja!

 
2 790 Ft
Ligretto Piros (SCH01301)
Ligretto Piros

A Ligretto egy gyors kártyajáték, amely mindenki számára szórakozást jelent!

A játék menete: 

Egy játékos bekiáltja, "LIGRETTO", hogy megkezdődjön a játék. Akinek van 1-es lapja, gyorsan beteszi középre. Minden játékos egyidejűleg megpróbál lapokat kijátszani a kupacából vagy a kezéből. A kijátszandó lapokat a Ligretto kupacból, a sorokból vagy a kezéből választhatja. Ha egy játékosnak nincs "1"-es lap a Ligretto kupacban és a sorokban, találhat még a kezében. Hogy megtalálja, gyorsan 3 lapot képpel felfelé leszámolja, úgy hogy a legfelső lap látható csak! Még mindig nem 1-es? Újra három lapot számolj le, ellenőrizd a legfelsőt! Amint előkerül egy „1” (mindegy melyik kupacból, melyik játékosnak), azt be kell dobni középre (akkor is, ha már van "1"-es kijátszva). Ezután minden játékos megpróbálja „lefedni” ezt az „1”-est (vagy bármelyik másik egyest, ami középre lett dobva) a sorban következő számmal, ugyanazzal a színnel – és így folyamatosan növelni kell a kijátszott lap értékét, amíg 10-ig nem növekszik fel a sorozat. 

MINDEN játékos játszhat ki középre lapokat, amelynek az értéke pont a kint lévő lapnál egyel nagyobb, és a színe megegyezik. . 
A legjobb a LIGRETTO kupacból elhasználni a lapokat, mert ha az valakinek elfogyott, akkor a játéknak vége. Ezt hangos "LIGRETTO ÁLLJ!" kiáltással kell jelezni! 

Bonyolultnak hangzik? Pedig egyszerű! A legfontosabb dolog, hogy gyorsabb légy, mint a többi játékos. Jó szórakozást a Ligrettóhoz – Győzzön a jobb játékos!

 
2 790 Ft

Sorrend:

Webáruház készítés