Új jelszó kérése
Kategóriák
Nyitvatartás

IX. Dési Huber u. 7.

hétfő-péntek 9-17 óráig

szombat ZÁRVA

07.27-08.05 - ig üzletünk ZÁRVA tart!. Ebben az időszakban a csomagküldés is szünetel!

Megrendeléseket 08.06-tól  tudjuk feldolgozni!

----------------------------

VII. Damjanich u. 39.

07.23 - 08.05 - ig üzletünk ZÁRVA tart 

hétfő-péntek 9-17 óráig

szombat ZÁRVA

Hírek
2017.09.20
Fizetési megoldás
Hírlevél
Termékajánló
TOP termékek
Házhozszállítás

Figyelemfejlesztés, memória

Fő kategória >Játékok, eszközök >Figyelemfejlesztés, memória

Sorrend:

Honnan származnak az ételeink? (AK11293)   [Rendelésre]
Honnan származnak az ételeink?

A hatszögletű kártyák köré származásuk szerint csoportosíthatjuk ételeket ábrázoló képeket.
A hátoldalukon önellenőrző jelölés található.

Fejlesztési területek:
- Fejleszti az azonosítási, leírási és osztályozási készséget
- Fejleszti a szókincset
- Gyarapítja az ételekről szerzett ismereteket
- Fejleszti a megfigyelőképességet
- Fejleszti a motorikus készséget

Készlet tartalma:

30 db 7,5x7,5 cm-es ételkártya

5 db 7,5 cm oldalú hatszögletű kártya

Kor: 6+

 
7 100 Ft
Igen? Nem? Egyik sem!

A klasszikusnak mondható Fekete, fehér, igen, nem játék továbbfejlesztett változatával játszhatnak most kicsik és nagyok egyaránt.

Az Igen? Nem? Egyik sem! társasjátékban több, mint 900 kérdés található, két nehézségi fokozatban.

A narancssárga szélű kártyák a kisebbeknek, a zöldek a nagyobbaknak szóló, ravaszul megfogalmazott kérdéseket tartalmaznak, melyekre az ember reflexből igennel vagy nemmel válaszolna.

Na ezt nem lehet! Ha mégis előfordul, akkor a többi játékos közül az, aki először nyomja meg a csengőt léphet előre egyet.Ha a játékosnak sikerül a szomszédja által a kihúzott kártyáról felolvasott minden kérdésre válaszolnia az igen és a nem kimondása nélkül, akkor ő léphet előre egy mezőt.

A játékot az a játékos nyeri, aki a bábujával először éri el a játéktábla közepén lévő kört.

A játékot, melyet 7 éves kortól ajánlunk 2-6 játékos játszhatja. 
 
4 990 Ft
Iránydifferenciáló játékcsalád , irányok
A játék segít a bal-jobb irányok megkülönböztetését. Két játéktípuson keresztül segíti a biztos irányfelismerés elsajátítását: 36 db Dominó- és 48 db Memória játékkártya formájában. 
5 750 Ft
-17%
  Jungolino  társasjáték  - Figyelem,memóriafejlesztő játék

Lendületes keresőjáték a lakásban! A játékosoknak az állatos szőnyeglapkákat el kell helyezniük a lakásban, az állatkártyákat pedig egy asztalra kell letenniük. Az asztalon fekvő állatkártyák adják meg a megtalálandó szőnyeglapkák sorrendjét. Memória, megfigyelőkészség és gyorsaság kell a győzelemhez.

 
5 990 Ft
Akció: 4 980 Ft
Kezdete: 2018.05.01
A készlet erejéig!
Kártyajáték - Pitit kem's - csapatjáték

Nagyon figyelj a jelzésekre és vigyázz az ellenfél ki ne lesse a titkotokat! 

A kártyapakliban minden gazdihoz tartozik egy hozzáillő kutya. Ha sikerült egy összetartozó párost begyűjteni már csak a csapattárssal kell tudatni, hogy megtarthassa a csapat a kártyapárt. Reméljük figyel a közösen kitalált titkos jelre, és kapcsol időben, mielőtt az ellenfél leleplezi a jelzést.

Ajánlott életkor:   7-12 éveseknek

Játékosok száma: 4 vagy 6 fő (két-két fős csoportokban) CSOPORTJÁTÉK – kizárólag csapatokat alkotva játszható!

A doboz tartalma: 36 kártyalap (18 pár)

A játék célja: a ti csapatotok legyen az, aki a legtöbb kártyapárt összerakja

A játék előkészülete: a 36 lapból álló paklit jól keverjétek össze, és osszátok szét egyenlően a játékosok között.

Minden csapat a játékot megelőzően találja ki a saját titkos kódját, jelzését: ez lehet pl. fejvakarás, hajtekergetés, vagy a beszélgetésbe beépített titkos szó… Az egy csapathoz tartozó játékosok tagjai egymással szemközt foglaljanak helyet.

Aáték menete: a játék az óramutató járásának megfelelően halad. A legfiatalabb játékos húzzon egy lapot az előtte lévő játékostól, aztán ő ajánlja fel a pakliját a következő játékosnak húzásra… a játék aztán ezen rend szerint folytatódik.

A játék során annak a játékosnak, aki a húzást követően párra talál a saját paklijában, a titkos kóddal üzennie kell játékostársának, hogy párjuk van.  Ha a csapat másik játékosa „veszi az adást”, azonnal kiáltania kell, hogy „PÁR”!

A bekiabálás után természetesen a játékostársnak fel kell fednie a párt; ha az valóban megvan, akkor a csapat megtarthatja azt. Ha a játékostárs félreértelmezte a titkos jelzést, és a társa kezében nincs pár, akkor elveszítenek egy, már megnyert kártyapárt. Ez a kártyapár kikerül a játékból.

A játék során bármikor az ellenfél játékosai „ELLENPÁR” –t kiálthatnak, ha úgy gondolják, hogy megfejtették a másik csapat titkos kódját. Ebben az esetben az „Ellenpár”-t kiáltó csapatnak be kell mutatnia azt a titkos kódot, melyet – szerintük- a másik csapat használ.

- ha a megfejtett kód helyes, a kódot használó csapatnak az aktuális kártyapárt oda kell adnia a kódot megfejtő csapatnak. A megfejtett kód helyett a leleplezett csapatnak új kódot kell kitalálnia; ha ez megvan, folytatódhat a játék.

- ha a megfejtett kód mégsem jó, akkor az „ELLENPÁR”-t kiáltó csapatnak kell egy, már megnyert kártyapárt adnia az ellenfél csapatának.

Figyelem! Minden csapat csak egy titkos kódot használhat mindaddig, amíg az le nem lepleződik!

Ha egy játékosnak elfogytak a lapjai, akkor is játékban marad, hogy játékostársának segíthessen „PÁR”-t vagy „ELLENPÁRT”-t észrevenni.

A játék vége: ha egy csapat mindkét tagja kezéből elfogyott a lap, a játék véget ér. A partit az a csapat nyeri, akinek több párt sikerült gyűjtenie.

 
2 650 Ft
Katica és társai
A bogarak és rovarok sokfélék lehetnek, kisebbek, nagyobbak, szárnyasak, kitin páncélosak. Ahhoz, hogy megtaláljuk a megfelelő rovart, figyelmesnek, és gyorsnak kell lennünk. A Katica és társai társasjátékban különböző rovarok mászkálnak a kártyalapokon. A középre tett kártyalapon lévő bogarakat kell saját, bogárárnyékos kártyánkkal összehasonlítani. Nagyfokú koncentrációt igényel, hogy csak olyan kártyára csapjunk rá, amelyen nem szerepel számunkra tiltott bogár képe. Aki a leggyorsabban és természetesen a szabályoknak megfelelően csap a közös kártyára, megszerzi a kártyalapot, majd indulhat a következő bogár-árnyék vadászat. Aki a játék végére a legtöbb kártyalapot szerezi meg, megnyeri a játékot. Bogarászásra fel!
 
A termék nincs raktáron!
Érdeklődjön később!
Kérdezz, felelek - Kártyajáték - Oudordodo
Mutasd meg milyen jó nyomozó vagy. Dodót a medvebocsot kell megtalálnod. Légy rafinált kérdezgetés közben, hogy minél hamarabb rálelj. DJECO kártyajáték: OUDORDODO – logika, megfigyelés, memória Ajánlott életkor: 4 éves kortól Játékosok száma: 2- 4 játékos A játék tartalma: 50 lap - 24 kártya, 16 zseton, 10 «Dodo» (maci) lap A játék célja: Elsőként megnyerni 5 zsetont. 
2 860 Ft
Kinél van? (GKL90)
Kinél van?

Káosz a gyerekszobában! Louisa és barátai éppen rendet tettek a gyerekszobában, mikor hirtelen felbukkan testvérük, és ismét szétpakol mindent. Kezdődhet az egész elölről! A Kinél van? társasjátékban, a játékosoknak meg kell jegyezniük, hogy milyen kártyalap van a játékostársai kezében. Párokat csak úgy tudnak gyűjteni, ha a megfelelő játékostársának teszi fel a megfelelő tárgyat ábrázoló kártyalapért a kérdést. A kulcs a figyelem, és a memória!

  • Ajánlott életkor: 4 - 99
  • Játékosok száma: 3 - 5
  • Játékidő: 30 - 30 perc
 
2 890 Ft

Sorrend:

Webáruház készítés