Új jelszó kérése
Kategóriák
Nyitvatartás

IX. Dési Huber u. 7.

hétfő-péntek 9-17 óráig

szombat 9-14 óráig

----------------------------

VII. Damjanich u. 39.

hétfő-péntek 9-17 óráig

szombat 9-13 óráig

Hírek
2017.09.20
Fizetési megoldás
Hírlevél
Termékajánló
TOP termékek
Házhozszállítás

Figyelemfejlesztés, memória

Fő kategória >Játékok, eszközök >Figyelemfejlesztés, memória

Sorrend:

Gíümi Géniusz - Vidám családi memóriajáték

A GYÜMI Géniusz az ismert és vidám memóriajáték, a GYÜMI egy különlegesebb, ám még furfangosabb változata. A játék célja alapvetően nem változott: továbbra is gyümölcsök gyűjtögetésével kell memóriánkat próbára tennünk,  hiszen most is minden sorozatból csak a legfelső kártyalapot fogjuk látni az egész játék folyamán.

Azonban egészen máshogyan kell gondolkodni ebben a játékban, mint ahogy megszokhattuk a Gyümiben! A GYÜMI Géniusznehezebb feladat elé állítja a játékosokat, mivel a pakliban lévő gyümölcsök különböző eloszlásuknak köszönhetően különböző értékeket képviselnek, ezért folyamatosan mérlegelnünk kell, hogy érdemes-e egy-egy gyümölcsöt a gyűjteményünkbe helyeznünk. Ha rosszul választjuk meg a gyümölcseinket, bizony nagyon kevés pontot fogunk szerezni, mivel a játék közben állandóan figyelnünk kell az ellenfeleink játékát, hogy milyen értékes vagy kevésbé értékes lapokat gyűjtenek.

 
2 600 Ft
Gorilla - Kártyajáték - taktikai,gyorsasági

Jó megfigyelőképességre és gyors reakcióra van szükség ebben a játékban.

Vidám, gyorsasági, uno-alapú, de taktikai kártyajáték a Djecotól.

Több játékossal játszható, könnyű kártyajáték. Színeket vagy állatfigurákat kell minél gyorsabban egymásra rakni. Aztán, ha ez megvan, a lerakott kártyákra lehetőleg elsőként kézzel rácsapni! Lehet kicsit taktikázni, erre szolgálnak a külön szabállyal bíró kártyalapok: a joker, a gorilla, a majom, az elefánt és a párduc kártyalapok. Összetett játék, egyrészt a klasszikus uno-szabályok szerinti menet, másrészt a taktikai lapok szerepe szerinti játék, harmadszor pedig a gyors reflex, gyors mozgás játéka.

Tatalma:  45 db kártya

  • 40 db  állatfigurás kártya
  • 1  db joker
  • 4 db gorillafigurás kártya
 
2 650 Ft
Grabolo (KEN01)
Grabolo

Felhőtlen szórakozás az egész családnak. Csak a legjobb szemű és leggyorsabb kezű játékos nyerhet! A dobókockák határozzák meg, hogy melyik szám és színkombinációra kell villámgyorsan lecsapni. Figyelem, reflex és koncentráció. Ez mind kell a Graboloban! Izgalmas társasjáték, vízhatlan kivitelben.

 
2 990 Ft
Grabolo 3D (GKL105)
Grabolo 3D

Játszd kedvenc Grabolo játékodat egy új kivitelben, fa figurákkal! Figyelem, reflex, koncentráció, memória. Bizonyítsd be, hogy az asztalnál ülők közül neked van a legjobb szemed és a leggyorsabb kezed. A dobókockák meghatározzák a szín- és forma kombinációit, amelyre neked gyorsan kell reagálni. Grabolo 3D - izgalmas szórakozás mindenkinek!

  • Ajánlott életkor: 4
  • Játékosok száma: 2 - 4

 

 
3 990 Ft
Grabolo Junior (GKL102)
Grabolo Junior

A jól ismert Grabolo társasjáték Junior változata. Felhőtlen szórakozás az egész családnak. Csak a legjobb szemű és leggyorsabb kezű játékos nyerhet! A dobókockák határozzák meg, hogy melyik szám és színkombinációra kell villámgyorsan lecsapni. Figyelem, reflex és koncentráció. Ez mind kell a Graboloban! Izgalmas társasjáték, vízhatlan kivitelben.

  • Ajánlott életkor: 3
  • Játékosok száma: 3 - 5

 

 
2 990 Ft
Halli Galli (11288)
Halli Galli
Egy fergeteges gyümölcsparti. A játékosok egymás után fordítják fel lapjaikat. Abban a pillanatban, amikor öt azonos gyümölcs képe tűnik fel a lapokon, akkor villám gyorsan a csengőre kell csapni. Aki gyorsabban csap, megnyeri a lapokat. A játékot az a játékos nyeri aki a leggyorsabb volt és a legtöbb lapot gyűjtötte.  
4 450 Ft
Halli Galli Junior
Egy vidám bohócpartiA kártyákon különböző színű bohócok vannak. A játékosok sorban egymás után fordítják fel lapjaikat, ha egyforma színű bohócok tűnnek fel, gyorsan a csengőre kell csapni. Az a játékos aki a leggyorsabb, megkapja az addig felfordított lapokat. Vigyázat! Ha szomorú bohócnál is a csengőre csapsz, minden társadnak adnod kell egy lapot a sajátodból! Az nyer aki a legtöbb lapot gyűjti össze. 
4 670 Ft
Hands up! - Kezeket fel!
Ez egy mókás, vad és gyors kéz-tekergetés Jacques Zeimettől 4-16 fürge kéz számára. (2-8 játékos) 6 éves kortól Aki előtt a legkevesebb kártya van, az nyeri meg ezt a szórakoztató játékot! Előkészületek: Keverjük meg alaposan a kártyákat, és helyezzük őket képpel lefelé egy halomba az asztal közepére. A játékosok üljenek az asztal köré, és tartsák a kezeiket, magukhoz közel. A legfiatalabb játékos kezd, és az első fordulóban ő lesz a bíró. Kezdés: A játékvezető gyorsan megfordítja a legfelső ... 
2 790 Ft
Hercegnők - kártyajáték

MESEKÁRTYA
Melyik lány ne szeretett volna legalább egyszer életében hercegnő vagy királykisasszony lenni? Ez az most egy kicsit beleélheted magad a szerepbe és még a herceget is megtalálhatod. Jó szórakozást!
Lapok száma: 32
Játékmód: Fekete Péter, Memória
Kivitel: dobozos

 
510 Ft
Honnan származnak az ételeink? (AK11293)   [Rendelésre]
Honnan származnak az ételeink?

A hatszögletű kártyák köré származásuk szerint csoportosíthatjuk ételeket ábrázoló képeket.
A hátoldalukon önellenőrző jelölés található.

Fejlesztési területek:
- Fejleszti az azonosítási, leírási és osztályozási készséget
- Fejleszti a szókincset
- Gyarapítja az ételekről szerzett ismereteket
- Fejleszti a megfigyelőképességet
- Fejleszti a motorikus készséget

Készlet tartalma:

30 db 7,5x7,5 cm-es ételkártya

5 db 7,5 cm oldalú hatszögletű kártya

Kor: 6+

 
7 100 Ft
Igen? Nem? Egyik sem!

A klasszikusnak mondható Fekete, fehér, igen, nem játék továbbfejlesztett változatával játszhatnak most kicsik és nagyok egyaránt.

Az Igen? Nem? Egyik sem! társasjátékban több, mint 900 kérdés található, két nehézségi fokozatban.

A narancssárga szélű kártyák a kisebbeknek, a zöldek a nagyobbaknak szóló, ravaszul megfogalmazott kérdéseket tartalmaznak, melyekre az ember reflexből igennel vagy nemmel válaszolna.

Na ezt nem lehet! Ha mégis előfordul, akkor a többi játékos közül az, aki először nyomja meg a csengőt léphet előre egyet.Ha a játékosnak sikerül a szomszédja által a kihúzott kártyáról felolvasott minden kérdésre válaszolnia az igen és a nem kimondása nélkül, akkor ő léphet előre egy mezőt.

A játékot az a játékos nyeri, aki a bábujával először éri el a játéktábla közepén lévő kört.

A játékot, melyet 7 éves kortól ajánlunk 2-6 játékos játszhatja. 
 
4 990 Ft

Sorrend:

Webáruház készítés