Új jelszó kérése
Kategóriák
Nyitvatartás

IX. Dési Huber u. 7.

hétfő-péntek 9-17 óráig

szombat 9-14 óráig

----------------------------

VII. Damjanich u. 39.

hétfő-péntek 9-17 óráig

szombat 9-13 óráig

Hírek
2017.09.20
Fizetési megoldás
Hírlevél
Termékajánló
TOP termékek
Házhozszállítás

Logikai játékok


Sorrend:

Kirakó torony- Szíves

10 mágneses korongból áll egy kép!

Keverd össze a mágneses korongokat, majd helyezd őket véletlenszerűen egymásra!

Kezd el forgatni a korongokat, és ha nem illik az alatta-fölötti képhez, akkor tedd félre vagy helyezd inkább a tornyod aljára.

A képeknek nem csak illeszkedni kell, hanem a megfelelő pozícióba kell őket forgatni, hogy összeálljon a panorámakép!

Helyezd az asztalodra vagy tedd be a táskádba utazáshoz! Keresd mind a 12 fajtát, 10 különböző nehézségi szinttel!

Abszolút nyelvfüggetlen, a játékhoz nem szükséges nyelvtudás

Nehézségi szint: 7-es szint (szintek: 1-10, ahol a 10 a legnehezebb)

Ajánlott: 8-99

 
2 190 Ft
Kirakó torony- Világűr

10 mágneses korongból áll egy kép!

Keverd össze a mágneses korongokat, majd helyezd őket véletlenszerűen egymásra!

Kezd el forgatni a korongokat, és ha nem illik az alatta-fölötti képhez, akkor tedd félre vagy helyezd inkább a tornyod aljára.

A képeknek nem csak illeszkedni kell, hanem a megfelelő pozícióba kell őket forgatni, hogy összeálljon a panorámakép!

Helyezd az asztalodra vagy tedd be a táskádba utazáshoz! Keresd mind a 12 fajtát, 10 különböző nehézségi szinttel!

Abszolút nyelvfüggetlen, a játékhoz nem szükséges nyelvtudás

Nehézségi szint: 5-ös szint (szintek: 1-10, ahol a 10 a legnehezebb)

Ajánlott: 6 éves kortól

 
2 190 Ft
Kirakó torony- Virágos

10 mágneses korongból áll egy kép!

Keverd össze a mágneses korongokat, majd helyezd őket véletlenszerűen egymásra!

Kezd el forgatni a korongokat, és ha nem illik az alatta-fölötti képhez, akkor tedd félre vagy helyezd inkább a tornyod aljára.

A képeknek nem csak illeszkedni kell, hanem a megfelelő pozícióba kell őket forgatni, hogy összeálljon a panorámakép!

Helyezd az asztalodra vagy tedd be a táskádba utazáshoz! Keresd mind a 12 fajtát, 10 különböző nehézségi szinttel!

Abszolút nyelvfüggetlen, a játékhoz nem szükséges nyelvtudás

Nehézségi szint: 7-es szint (szintek: 1-10, ahol a 10 a legnehezebb)

Ajánlott: 8-99

 
2 190 Ft
Kirakó torony- Vízalatti világ

10 mágneses korongból áll egy kép!

Keverd össze a mágneses korongokat, majd helyezd őket véletlenszerűen egymásra!

 

Kezd el forgatni a korongokat, és ha nem illik az alatta-fölötti képhez, akkor tedd félre vagy helyezd inkább a tornyod aljára.

 

A képeknek nem csak illeszkedni kell, hanem a megfelelő pozícióba kell őket forgatni, hogy összeálljon a panorámakép!

 

Helyezd az asztalodra vagy tedd be a táskádba utazáshoz! Keresd mind a 12 fajtát, 10 különböző nehézségi szinttel!

 

Abszolút nyelvfüggetlen, a játékhoz nem szükséges nyelvtudás

 

Nehézségi szint: 5-ös szint (szintek: 1-10, ahol a 10 a legnehezebb)

 

Ajánlott: 6 éves kortól

 

 
2 190 Ft
Kisvakond és a betűk társasjáték

A Kisvakond és a betűk játék az ábécével most ismerkedő kisgyermekeknek készült. A játéktáblán Kisvakond és barátai kedvelt illusztrációi láthatók, a gyerekek a játék folyamán szavakat állítanak össze a játékmezőkre előre beírt szavakra helyezett betűkről. A szó utolsó betűje hozzátételekor a játékos egy pontot szerez zseton formájában. Az a játékos nyer, akinek a legtöbb zsetont sikerül összegyűjteni. A játék során a gyerekek memóriájukat, gondolkodásukat, szókincsüket, nyelvi képességeiket... 

3 - 6 éves korig

 
3 995 Ft
Kör puzzle 29 db-os színes

Fából készült, 29 db-os kirakó, ami kiválóan fejleszti a térlátást.

Méret: 24 cm.

 
2 290 Ft
Kör puzzle, 16 fakocka

Kör puzzle 16 fakocka leírása

A natúr színű, kör alakú fakeretben 16 db színes geometriai elem található, melyekből egy körön belül különböző formákat lehet kirakni. A puzzle segít megérteni a szimmetria, a rész-egész fogalmát. A játék fejleszti a kézügyességet és a szókincset, valamint gondolkodásra ösztönöz.

A játék tartalma

  • 1 db fa puzzle, átmérője 24 cm

Egyéb információk

  • a játék szükség esetén enyhén nedves ruhával tisztítható
  • ajánlott korcsoport 4 év felett
  • Goki, német termék
 
3 750 Ft
  Korok Birodalma stratégiai kártya  -  Ókori rómaiak és görögök

Stratégiai kártyajáték, mely átível a történelmen az ókortól az újkorig.

A 64 lapos kártyajáték első készletében az ókori görög és római kultúra méri össze az erejét. A játékosok feladata, hogy a birodalmukat irányítva elfoglalják ellenfeleik városait vagy olyan kultúrát hozzanak létre, mely emlékezetes marad minden kor számára.

A játékhoz 20 oldalas dobókocka tartozik

 

 
1 500 Ft
Kunayala - Stratégia és logikai társasjáték

Előkészületek: Minden játékos kap egy vaskos hal lapkát, ami megmutatja, melyik szín az övék. Megnézik ezt a lapot, de nem mutatják meg a többieknek, hanem képpel lefelé maguk elé teszik (bármikor megleshetik a játék során, de továbbra sem mutatják a többi játékosnak.) Ezután minden játékos kap egy korall kártyát, amit a korall felével felfelé maga elé tesz. Innen indul majd a halrajuk. A maradék kártyákat jól keverjük meg, majd válasszuk szét négy, nagyjából egyenlő nagyságú paklira, a halszálkás oldalukkal felfelé. Mind a négy pakli legfelső lapját fordítsuk fel és tegyük a pakli mellé. A játék menete: A játékosok egy halrajt próbálnak összeállítani, úgy, hogy a játék végére az ő színükhöz tartozó halak kerüljenek többségbe. A játékosok órajárás irányában követik egymást. A legfiatalabb játékos kezd. A saját körében egy játékos: - Választ kettőt a paklik melletti, felfordított lapok közül. - Ezek közül egyet a saját rajába kell tennie, a másikat egy ellenfélébe. - Majd felfordít két lapot a paklik tetejéről, ahonnan elvette őket, hogy mindig négy lap legyen felfordítva. Kártyák elhelyezése: A lapokat úgy kell lehelyezni, hogy oldalukkal (nem átlósan) érintkezzenek egy vagy több lappal, az alábbi szabályok szerint: • Korallok: a korall kártyákat bármelyik másik kártya mellé letehetjük, és bármilyen más lapot letehetünk egy korall mellé. • Halak: a hal kártyákat másik hal kártyák mellé tehetjük, mindaddig, amíg legalább egy szín megegyezik rajtuk (a hal színe, a tengerfenék színe, vagy mindkettő). • Cápák: a cápákat rátesszük a hal kártyákra. A cápa így befalja a halat, az a lap pedig kikerül a játékból. A cápa kártyákat mindig az ellenfél halrajába kell tennünk. - Ne feledjük: cápa kártya mellé halat és korallt is letehetünk. - Ne feledjük: ha a paklikból négy cápa lapot fordítunk fel, egyet dobjunk és fordítsunk fel egy másikat. • Polipok: amikor egy polip kártyát fordítunk fel, az automatikusan ahhoz a játékoshoz kerül, akinek a legtöbb korall lapja van maga előtt. Ez a játékos az egyik koralljára teszi a polipot. Ha több játékosnak is ugyanannyi korallja van, a polip kártyát dobjuk, és felfordítunk egy másik lapot ugyanabból a pakliból. A polip kártya mellé halat és korallt is letehetünk. • A halak átka: amikor hosszában, vagy széltében három ugyanolyan hátterű hal kártya kerül egymás mellé, lecsap rájuk az átok – a halakat fel kell áldoznunk és átfordítani a szálkás oldalukra. A halszálkás lapok mellé pedig csak korallokat tehetünk. A játék vége: a játék akkor ér véget, ha három pakli teljesen lefogyott. A játékosok ezután összeszámolják a pontjaikat az alábbiak szerint. - 1 pont jár minden halért a a saját rajban és az ellenfelek rajaiban is, ami a játékos színét viseli. (Ne feledjük, hogy a halakat számoljuk, nem a kártyákat. Ha egy lapon két hal látható, azt 2 pontot ér.) - 3 pont jár akkor, ha a játékos saját rajában a saját színű halak vannak többségben. - 1 pont jár minden, a saját rajban lévő polipért. - 2 pont jár annak a játékosnak, akinek a legtöbb cápa van a rajában (döntetlen esetén minden érintettjátékos kap 2 pontot.) Győzelem: Az a játékos nyeri a játékot, aki a legtöbb pontot gyűjtötte. Döntetlen esetén az győz, akinek a legtöbb halyeri a játékot, aki a legtöbb pontot gyűjtötte. Döntetlen esetén az győz, akinek a legtöbb hal gyeri a játékot, aki a legtöbb pontot gyűjtötte. Döntetlen esetén az győz, akinek a legtöbb hal gyeri a játékot, aki a legtöbb pontot gyűjtötte. Döntetlen esetén az győz, akinek a legtöbb hal gyeri a játékot, aki a legtöbb pontot gyűjtötte. Döntetlen esetén az győz, akinek a legtöbb hal gyűlt össze a rajába.

 
4 390 Ft
Logic Cards Matchsticks (gyufaszálak)

Ha Te is szereted a gyufaszálas gondolkodtató logikai játékokat, akkor a Logic cards Matchsticks kártyáit Neked találták ki! A Logic cards Matchsticks 53 darab különböző típusú gyufaszál feladvány kártyát tartalmaz 5 féle nehézségi szinten. Izgalmas, kihívásokkal teli pakli, amik garantáltan megmozgatják az agytekervényeidet!

 
1 290 Ft

Sorrend:

Webáruház készítés